در یک کار خداپسندانه از سوی مسوولان بانک رفاه؛

روشندل متفکر پلدختری مورد تقدیر قرار گرفت

۱۳۹۱/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۳۲۷۸
روشندل متفکر پلدختری مورد تقدیر قرار گرفت
در یک اقدام شایسته و خداپسندانه از سوی مسوولان ارشد بانک رفاه روشندل متفکر، خلاق و مستععد پلدختری مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از لرستان، به‌دنبال پخش مستندی از شبکه سه سیما از فعالیت‌ها، استعداد و خلاقیت نابینای پلدختری به‌نام عیسی فرهادی که با وجود نابینایی مطلق با تبحر خاصی نسبت به حرفه برق کشی ساختمان، تعمیر وسایل برقی و لوله کشی ساختمان به صورت حرفه‌ای و با وجود نابینایی به همشهریان پلدختری که باعث تعجب و تحسین همگان نسبت به هوش بالا واراده آهنین وی است از شبکه سه سیماو آرزوی حضور در صحن آقا امام حسن وکربلا توسط عیسی فرهادی مسوولان ارشد بانک رفاه در یک اقدام شایسته کمک هزینه سفر به مرقد مطهر امام حسین وکربلا به مبلغ 20میلیون ریال را تقبل کردند، که با توجه به عزیمت فرهادی به سفر کربلا توسط خیرین پلدختری، مسولان بانک رفاه تصمیم گرفتند که این کمک بلاعوض را جهت تکمیل واحد مسکونی به وی اهداءکنند.

با توجه به ایام دهه کرامت و تولد امام رضا، طی مراسمی با حضور عزیز الله رحمتی رئیس اداره امور شعب بانک رفاه وتنی چند از مسولان شهرستان پلدختر با حضور در روستای چم گز محل سکونت روشندل پلدختری با افتتاح حساب پس انداز به مبلغ 20میلیون ریال نزد شعبه بانک رفاه پلدختر این مبلغ به وی اهداءشد.
 
رییس اداره امور شعب بانک رفاه با تبریک دهه کرامت وتولد امام هشتم، توانمندی‌ها و پشتکار این روشندل پلدختری را ستود ووی را الگوی مناسب وشایسته برای بسیاری از معلولان وروشندلان نوجوان و جوان دانست و ادامه داد: عیسی فرهادی وامثال فرهادی‌ها نشان دادند.

با تلاش،پشتکار ‌توانند در تاریکی مطلق هم با روشنی وخلاقیت و کار،کوشش وخدمت به مردم نشان دهند می‌توانند از کاه، کوه بسازنند واراده این عزیزان می‌تواند سرمشق مناسبی برای همگان باشد وما به وجود وی افتخار می کنیم. رحمتی تصریح کرد: مسولان ارشد بانک رفاه با دیدن توامندی‌های این روشندل لرستانی به‌وجد آمده و در حد توان خود وی را مورد حمایت قرار دادند. در این مراسم روشندل پلدختری با قدردانی از حمایت‌های خیرین لرستانی و مسولان بانک رفاه در توجه به اقشار ضعیف ولی توانمند جامعه از مسولان ارشد استان درخواست کرد که مشکل بیمه وی و بسیاری از معلولان ونابینایان خلاق و توانمند را با حل مشکل بیمه آن‌ها مرتفع کنند.
 
وی عنوان کرد که تحت حمایت سازمان بهزیستی قرار دارد و در سال 78 در نمایشگاه بین المللی کمیته امداددر تهران موفق شده مورد تقدیر رئیس جمهور وقت با توجه به توانمندی هایم قرار گیریم  و این توانمندی را هدیه خداوند می‌دانم؛ زیرا که بنده از بیست سه سالگی نابینا شده‌ام و در آن زمان اصلا در روستای ما برق نبود وبرق هنوز به روستای ما نیامده بود .عیسی فرهادی متولد سال 1333واز سال 1356به دلیل بیماری وسردرد شدید نابینا شده است.

وی متاهل و 8سالاست که ازواج کرده است و هنوز صاحب فرزند نشده است. در این جلسه هم کرمی رییس تامین اجتماعی شهرستان پلدختر با اهداءمبلغ یک میلیون ریال کمک نقدی از سوی تامین اجتماعی پلدختر قول مساعد داد که در صورت امکان مشکل بیمه وی و دیگر روشندلان توانمند را حل کنند.
 
دراین مراسم سید روح الله موسوی مسوول دفتر حراست بانک رفاه لرستان،کاویانی، رضا علیشاهی ومحمود داودی نژاد از کارکنان این بانک حضور داشتند. در پایان با اهداءلوحی از وی تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز