استاندار لرستان:

خدمت به مناطق محروم اولویت اصلی استانداری لرستان است

۱۳۹۱/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۶۵۷
خدمت به مناطق محروم اولویت اصلی استانداری لرستان است
استاندار لرستان گفت: ارائه خدمت بی منت به مناطق محروم از اولویت‌های كاری دولت خدمتگذار و عدالت محور است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان، حبیب الله دهمرده در جمع مردم روستای بزنوید، مركز بخش بشارت الیگودرز گفت: عمده‌ترین دغدغه مسوولان دولتی طی هفت سال گذشته ارایه خدمت ویژه به منظور رفاه مردم ساكن در مناطق محروم بوده است.

وی با تاكید بر تسریع در روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های در حال ساخت منطقه محروم بشارت گفت: امیداست با به اتمام رسیدن مراحل ساخت این طرح‌ها به زودی شاهد رفع غبار محرومیت از چهره مناطق محروم و عشایری این منطقه باشیم.

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت توجه به مناطق گردشگری و زیارتی منطقه گفت: یكی از اولویت‌های كاری ما در شهرستان الیگودرز ایجاد راه و جاده دسترسی به سمت امامزاده محمدبن حسن و همچنین اجرای طرح‌ها و پروژه‌های خدماتی و بهداشتی و رفاهی در این منطقه صعب العبور بود.

وی بیان داشت: سال گذشته با شعار ما می‌توانیم و با همت و تلاش مسوولان استان و شهرستان الیگودرز عملیات راه شكافی این محور به طول حدود 12 كیلومتر در مدت 40 روز در یكی از سخت گذرترین مناطق با موفقیت به اتمام رسید.

استاندار لرستان اضافه كرد: خوشبختانه عملیات آسفالت این طرح هم امسال از سمت امامزاده محمدبن حسن به طرف روستای بزنوید به طول هفت كیلومتر به اتمام رسیده است.

وی در ادامه از اجرای چندین طرح هادی از جمله جدول بندی، ساماندهی رودخانه، ایجاد طرح‌ها و پروژه‌های بهداشتی، خدماتی و گردشگری به منظور رفاه و آسایش زوار در اطراف امامزاده محمد بن حسن خبر داد و افزود: همكاری و مساعدت مردم با مسوولان در اجرایی شدن این طرح‌ها قابل تقدیر است.

گفتنی است؛ استاندار لرستان و جمعی از مدیران كل استان و مسوولان شهرستان الیگودرز از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا در بخش بشارت الیگودرز بازدید كردند.

نظر شما