در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال ایران

داتیس لرستان، استقلال ساری را شکار کرد انصراف دوباره داتیس از لیگ به دلیل مشکلات مالی

۱۳۹۱/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۹:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۸۳۱
داتیس لرستان، استقلال ساری را شکار کرد انصراف دوباره داتیس از لیگ به دلیل مشکلات مالی
در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال ایران تیم داتیس لرستان میزبان استقلال ساری بود و این تیم را با دو گل شکست داد.

به گزارش خبرنگاز برنا از لرستان در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال ایران تیم داتیس لرستان میزبان استقلال ساری بود و در یک بازی زیبا و تماشایی در حالی که می‌توانست حزیف آبی پوش خود را گلباران کند با اندیشه‌های تاکتیکی سعید سپهوند مربی باهوش خود با دوگل علی نوری زاده و فرشاد امامی با شکست روانه خانه کند.

گل اول داتیس روی ضربه زیبا و دیدنی علی نوری زاده هافبک طراح وشوتزن داتیس از فاصله 30متری به زیبایی به ثمر رسید و گل دوم با ضربه تمام کننده فرشاد امامی هافبک با اخلاق داتیس به‌دست آمد.

در این دیدار داتیس بارها توسط پویا عالی خانی، رضا شرفی و یاسر درویشی بازیکنان با تکنیک خود موقعییت گلزنی را خلق کرد که درخشش دروازبان حریف مانع از پیروزی پرگل داتیس شد.
 
در پایان بازی مدیر عامل داتیس لرستان با اعلام عدم توانایی تیمداری و عدم حمایت مسوولان از این تیم از ادامه بازی‌ها انصراف و تمرینات تیم تعطیل شد. این در حالی است این تیم با کسب 10 امتیاز وضعیت خوبی دارد. در جدول گروه دو لیگ دسته دوم فوتبال ایران دارد.

اسامی داتیس لرستان:

اسماعیل میرزاپور، مجتبی اصغریان، امین بیرانوند، مسلم پروانه پور، سجاد محمدیان، علی نوری زاده(محسن اسکینی)، فرشاد امامی، رضا شرفیان(مصطفی ندری)، سجاد زارعی(مرتضی شاهرخی)، پویا عالیخانی و یاسر درویشی سرمربی سعید سپهوند و سرپرست احمد عبدی پور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز