هیاوهوی تبلیغاتی و پوچ مسوولان شرکت اکسیر بروجرد

انصراف اکسیر بروجرد از لیگ برتر کشتی

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۱۵۱
انصراف اکسیر بروجرد از لیگ برتر کشتی
نماینده بروجرد از حضور در لیگ برتر کشتی آزاد انصراف داد و مسوولان شرکت اکسیر بروجرد نشان دادند فقط برای تبلیغ و هیاهوی تبلیغاتی ذهن علاقمندان به ورزش لرستان را مشغول کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، در حالی‌که مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر کشتی آزاد هفته گذشته با حضور 9 تیم برگزار شد، اما پس از پایان مراسم و مشخص شدن گروه‌بندی تیم‌ها و اعلام برنامه هفته نخست، تیم فردوسی مازندران از حضور در این رقابت‌ها کناره‌گیری کرد.

پس از آن زمزمه‌هایی مبنی بر انصراف تیم اکسیر بروجرد هم شنیده شد که روز گذشته مسوولان این تیم به طور رسمی کناره‌گیری خود را اعلام کردند.

محمد اصلانی، سرمربی تیم کشتی آزاد اکسیر بروجرد در این باره گفت: هماهنگی‌های لازم برای حضور در لیگ برتر انجام شده بود و با کشتی‌گیران داخلی به توافق رسیده بودیم و قصد جذب 2 کشتی‌گیر گرجستانی را داشتیم، اما به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها و مشکلات مالی در لیگ برتر کشتی آزاد شرکت نمی‌کنیم.

قرار است لیگ برتر کشتی آزاد سه‌شنبه 23 آبان ماه آغاز می‌شود. البته احتمال دارد تا اوایل هفته آینده یک تیم جایگزین موسسه مالی و اعتباری فردوسی مازندران شود تا رقابت‌ها در 2 گروه 4 تیمی برگزار شود؛ در غیر این‌صورت مسابقات با حضور 7 تیم انجام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز