امام جمعه پلدختر

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مردم را ناراضی نکند

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۶۱۵۹
بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مردم را ناراضی نکند
امام جمعه پلدختر از سخت گیری‌های بانک‌های این شهرستان در اعطای تسهیلات انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از لرستان، حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه گفت: بانک‌ها برای اعطای تسهیلات به مشتریان و متقاضیان سخت‌گیری کرده و از آن‌ها ضامن کارمند رسمی آن هم نه یک ضامن بلکه سه ضامن می‌خواهند.

وی افزود: بانک‌های پلدختر برای دادن وام تنها به این موارد بسنده نمی‌کنند بلکه چک، سفته و بهانه‌های دیگر را هم در می‌آورند به‌طوری که متقاضی وام با این شرایط سخت و دشوار عطای آن را به لقایش می‌بخشد. 

لروند از بانک‌های شهرستان پلدختر خواست با توجه به مشکلات اقتصادی در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند و نگذارند بیش از این مردم در تنگنا و مضیقه قرار گیرند.

خطیب نماز جمعه پلدختر گفت: همچنین بانک‌ها برای استمهال وام‌های کشاورزان این شهرستان که چندین سال دچار خشک سالی شده‌اند مساعدت لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام لروند افزود: شهرستان پلدختر شهرستانی محروم و کشاورزان این منطقه علاوه بر خشکسالی متوالی، مشکلات اقتصادی و تنگناهای معیشتی عرصه را بر آن‌ها تنگ کرده که در این زمینه بانک‌ها باید با گره گشایی مشکلات مردم را کم کنند و در رفع گرفتاری‌های مردم به ویژه کشاورزان توجه داشته باشند.

خطیب نماز جمعه پلدختر همچنین روز خانواده اشاره کرد و افزود: امروز دشمن با تمام توان تلاش دارد تا ضد ارزش‌ها را جایگزین ارزش‌ها کند و فرهنگ‌های ارزشمند و بنیادین خانواده‌ها را از بین ببرد.

حجت الاسلام لروند با بیان اینکه یکی از موضوعات بسیار مهمی که در قرآن مجید، مطرح بوده توجه به خانواده است، گفت: باید در زندگی خود همواره از معنوی‌ترین و سالم‌ترین خانواده اسلام یعنی خانواده امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) الگوبرداری کرده تا خانواده‌ای متعالی و با بنیان محکم و شایسته داشته باشیم.

نظر شما