کلاف سردرگمی به‌نام گهر

جنگ و جدال‌های بی پایان تیم بی‌ریشه و عاریتی ادامه دارد/ ورزش لرستان فقط گهر نیست

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۰۶۱۶۲
جنگ و جدال‌های بی پایان تیم بی‌ریشه و عاریتی ادامه دارد/ ورزش لرستان فقط گهر نیست
نیکوخصال مدیر کل ورزش وجوانان لرستان گفت: بازی خانگی تیم استیل آذین گهر لرستان در خرم‌آباد برگزار شود.

به گزارش خبرنگار برنا از لرستان، فرهاد نیکوخصال مدیر کل ورزش و جوانان لرستان اظهار کرد: بازی خانگی تیم استیل آذین گهر لرستان در خرم‌آباد برگزار شود.

وی با بیان اینکه کار نصب نورافکن‌های این ورزشگاه در حال انجام است، افزود: چمن این ورزشگاه آماده شده و بیش از هشت هزار صندلی برای تماشاگران نصب شده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه وزیر ورزش قول داده که یک میلیارد تومان از اعتبارات ملی به ورزشگاه تختی اختصاص دهد، گفت: تاکنون یک اعتبار 500 میلیون و 400 میلیون تومان از اعتبارات استانی با این ورزشگاه هزینه شده است.

نیکوخصال یادآور شد: صندلی ویژه بازیکنان خریداری شده و در حال نصب است و به‌طور کلی این ورزشگاه در حال حاضر آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: تیم استیل آذین گهر لرستان نماینده چهار استان لرنشین است که امیدواریم این تیم بتواند منشاء وحدت و همدلی بین استان‌ها باشد.

وی افزود: بازی‌های خانگی مزایایی بسیار خوبی برای استان دارد که از جمله از این مزایا می‌توان به ایجاد شور و نشاط بین جوانان، معرفی توانمندی‌های لرستان به کشور از طریق برنامه‌های زنده، رونق اقتصادی لرستان و... اشاره کرد.

نیکوخصال یادآور شد: امیدواریم مسوولان فدراسیون و لیگ‌ برتر به توافق برسند که بازی‌های خانگی این تیم تا زمانی که ورزشگاه دورود تکمیل می‌شود، در خرم‌آباد برگزار شود.

برخی مسوولان به جای اینکه دست ما را بگیرند مانع کار ما می‌شوند

عباس قائد رحمت در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در این ارتباط برقرار شده بود با انتقاد از نیکو خصال مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان که گفته بود مسابقات تیم گهر درود باید در خرم آباد برگزار شود، اظهار داشت: من از آقای نیکو خصال گلایه دارم که بر چه اساسی این حرف‌ها را زده است. میزبانی مسابقات تیم گهر در ورزشگاه دورود حق مردم این شهرستان است و باید هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: پیام‌های متعددی از مردم دورود دست من رسیده است که چه زمانی مسابقات گهر در ورزشگاه خانگی برگزار می‌شود. قرار بود الزامات AFC برای احداث این ورزشگاه انجام شود که خدا را شکر این امر در حال رخ دادن است و پیمانکاران هر روزه در تلاش هستند که تا به حال کابل کشی، فنز کشی، تجهیز اسکوربرد و سایر بخش‌ها انجام شده است و این ورزشگاه در حال آماده شدن است.

نماینده مردم دورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم دورود عاشقانه تیم خود را دوست دارند و می‌خواهند میزبان مسابقات لیگ برتر در این ورزشگاه باشند وبرخی مسوولان به جای اینکه دست ما را بگیرند مانع کار ما می‌شوند و در مورد بازسازی این ورزشگاه کار شکنی می‌کنند. امیدوارم این ورزشگاه هر چه زودتر افتتاح شود. 

وی در پایان اظهار داشت: از مسوولان استان و سایر مسوولان ورزشی تقاضا می‌کنم تا درباره میزبانی تیم گهر دورود در ورزشگاه این شهرستان همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند چرا که مردم درود حق‌شان این است که بازی تیم‌شان را در دورود تماشا کنند.

حق مردم دورود است میزبان تیم محبوب شهرشان باشند

رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در ارتباط با میزبانی تیم گهر در لرستان گفت: موضع ما از روز اول این بود که حق مردم درود است که در شهر خودشان میزبان مسابقات تیم گهر باشند و این ما را خوشحال می‌کند اما باید فاکتورهای لازم برای میزبانی نیز وجود داشته باشد. در صورتی که کارشناسان ما پس از بازدید از این ورزشگاه به ما تاییدیه بدهند درباره میزبانی گهر در ورزشگاه دورود تصمیم گیری می‌کنیم و در غیر این صورت چنین امری محقق نمی‌شود.

بهروان در ادامه در مورد برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات تیم گهر دورود لرستان در شهرستان دورود و صحبت‌های به‌وجود آمده درباره میزبانی این شهرستان اظهار داشت: همانطور که نیکوخصال، مدیر کل ورزش جوانان استان لرستان اشاره کردند این ورزشگاه در حال بازسازی است و کارهای خوبی برای بازسازی آن انجام شده است. قرار است کارشناسان خود را به این شهرستان اعزام کنیم و ورزشگاه دورود مورد ارزیابی قرار گیرد و در صورتی که فاکتورهای لازم را برای میزبانی داشته باشد میزبانی لیگ برتر در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

نایب رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: این ورزشگاه باید فاکتورهای لازم را برای میزبانی داشته باشد. امکانات رفاهی برای تماشاگران و میهمان‌ها، سکوها، رختکن و سایر بخش‌های این ورزشگاه‌ها باید طبق استانداردهای ما و AFC باشد تا بتوانیم در زمینه واگذاری میزبانی به تیم گهر دورود تصمیم گیری کنیم. در غیر این صورت این ورزشگاه نمی‌تواند میزبان مسابقات لیگ برتر باشد. 

محمود داودی نژاد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز