مدیرکل زندان‌های لرستان خبر داد

تأمین نظم و امنیت زندان‌ها مهم‌ترین مسوولیت ماست که لازم است به‌صورت دقیق مورد توجه قرار گیرد

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۸:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۹۵۲
تأمین نظم و امنیت زندان‌ها مهم‌ترین مسوولیت ماست که لازم است به‌صورت دقیق مورد توجه قرار گیرد
محمدی در جمع اعضای شورای اداری زندان‌های استان از برنامه‌های جدید برای ارایه مشاوره‌های گوناگون به خانواده‌های زندانیان خبر داد.

به گزارش خبرنگاربرنا از خرم آباد، محمدعلی محمدی در این رابطه اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف برنامه‌های امنیتی و انضباطی امسال زندان‌ها، علاوه بر پیگیری‌های مستمر اجرایی شدن اصول این برنامه در زندان‌ها در بحث تأمین امنیت روانی و بنیان خانواده زندانیان نیز اقدامات مؤثر لازم و ضروری است.

وی افزود: امروز در حد امکان و با توجه به ظرفیت‌های موجود و از طرق مختلف در بحث اقتصادی گام‌هایی برداشته شده که برای تثبیت و نهادینه شدن اقدامات به این برنامه‌ها، کارهای مشاوره‌ای قوی تر نیز باید اضافه شود.

محمدی تصریح کرد: رؤسای زندان‌ها از طریق به‌کارگیری روش‌های مختلف و با توجه به امکانات انسانی و مادی در اختیار می‌توانند نسبت به ارایه مشاوره‌های مورد نیاز به خانواده‌های زندانیان اقدام لازم به‌عمل آورند.

عضو شورای قضایی استان بیان داشت: مسوولین زندان‌ها می‌توانند از ظرفیت‌های بنیاد تعاون نیز به‌عنوان یک پشتیبان کننده مؤثر بهره برده و روند ارایه خدمات خود به خانواده زندانیان را تسریع دهند.
 
وی تأکید کرد: با توجه به اهمیت این موضوع، نتیجه بخش بودن چنین اقداماتی از موارد ضروری محسوب می‌شود.

مدیرکل زندان‌های لرستان در ادامه از مسوولیت پذیری منابع انسانی به‌عنوان یکی از موارد مهم تحقق اهداف سازمانی نام برده و خاطرنشان کرد: یکی از دلایل کسب موفقیت در برنامه‌های سازمانی می‌تواند تعهد و توجه نیروی انسانی به مسوولیتی باشد که به او محول شده و اینکه همه تلاش خود را در جهت انجام دقیق و به موقع وظایف به‌کار گیرد.

این مقام مسوول گفت: اکنون تأمین نظم و امنیت زندان‌ها مهم‌ترین مسوولیت ماست که لازم است به‌صورت دقیق مورد توجه قرار گیرد.

محمدی ضمن برشمردن برخی از مصادیق حوزه امنیت افزود: توجه به واحدهای مراقبت سلامت و نحوه اجرای برنامه‌ها در این بخش، رعایت اصول طبقه بندی و توجه به عدم تبعیض بین زندانیان، ارایه آموزش‌های مستمر، انجام انواع بازرسی‌ها به صورت دقیق، مسوولیت پذیری کارکنان و ... از مهم‌ترین عوامل مرتبط با حوزه نظم و امنیت به‌شمار می‌آیند.

مدیرکل زندان‌های لرستان عملیاتی کردن این موارد را از اهم امور دانست و افزود: یک همت عالی می‌تواند گره گشای مشکلات ما در بخش‌های مختلف زندانبانی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز