مشاور عمرانی اداره كل ورزش و جوانان لرستان:

مرمت ورزشگاه تختی خرم‌آباد جزو مصوبات دور دوم سفر هیأت دولت به لرستان است

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۰:۱۹
کد خبر: ۱۰۶۹۵۷
مرمت ورزشگاه تختی خرم‌آباد جزو مصوبات دور دوم سفر هیأت دولت به لرستان است
مشاور عمرانی اداره كل ورزش و جوانان لرستان گفت: طرح تجهیز و به‌سازی ورزشگاه تختی خرم‌آباد بند ششم مصوبات دور دوم سفر هیأت دولت به لرستان در نهم آبان‌ماه سال 1387 است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، بهروز بیرانوند اظهار داشت: مرمت مجموعه ورزشی خرم‌آباد ربطی به حضور تیم گهر در لیگ برتر ندارد و سال 90 بخشی از اعتبارات مربوط به آن از طریق وزارتخانه تخصیص یافت و بخش دیگری نیز توسط معاونت برنامه‌ریزی استانداری لرستان در سال جاری تأمین شده است.

وی در ادامه افزود: چون سال گذشته پیش‌بینی نشد كه تیم گهر دورود موفق به حضور در لیگ برتر شود، اعتباری برای مرمت ورزشگاه تختی دورود در نظر گرفته نشده است.

مشاور عمرانی اداره كل ورزش و جوانان لرستان در ادامه بیان کرد: با توجه به تفاهم‌نامه مبادله شده بین شهرداری و شورای شهر دورود و این اداره كل در مردادماه امسال، مقرر گردید اداره كل ورزش و جوانان استان ورزشگاه تختی را كه جزو اماكن تحت مالكیت وزارت ورزش و جوانان است به صورت رایگان در اختیار باشگاه خصوصی گهر قرار دهد و شهرداری دورود نیز به عنوان مالک این باشگاه، تجهیزات مورد نیاز تكمیلی را جهت برگزاری مسابقات آماده کند كه متأسفانه چنین نشد.

بیرانوند تصریح كرد: پس از انصراف شهرداری دورود از تیم‌داری، شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان، مسوولیت این كار را پذیرفته است و هیچ وظیفه‌ای به اداره كل ورزش و جوانان استان لرستان واگذار نشده است.

وی در پایان افزود: نصب اسكوبورد، دو هزار صندلی‌ سكوی تماشاگران، فنس‌كشی(حصار) دور زمین و سیستم روشنایی(نورافكن‌ها) توسط استانداری لرستان با همكاری اداره كل ورزش و جوانان استان اجرا شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز