معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان :

برنامه‌های هفته بسیج در استان لرستان اعلام شد

۱۳۹۱/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۶:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۱۸۷
برنامه‌های هفته بسیج در استان لرستان اعلام شد
سرهنگ حسین پازدار گفت: امسال برنامه‌های هفته بسیج لرستان با رویگرد تبیین قیام عاشورا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم آباد، سرهنگ حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: تقارن هفته بسیج و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و دهه محرم فرصتی مناسب برای ارتقای فرهنگ بسیج در جامعه است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج مصادف است با صدور فرمان حضرت امام مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی، افزود: بسیج مظهر عشق، ایمام و آگاهی است.

سرهنگ پازدار اظهار داشت: بسیج برجسته ترین مظهر ایستادگی مردم میهن اسلامی برای دفاع از آرمان‌هاست.

این مقام مسوول با اذعان به اینکه بسیج مجموعه‌ای از بهترین جوانان کشور را مهیا کرده است، افزود: این نیروی مردمی در دوران‌های مختلف شهدای گرانقدری را در راه انقلاب و آرمان‌های آن و در دفاع از مرز بوم کشور اهداء کرده است.

سرهنگ پازدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج، عنوان کرد: به مناسبه هفته بسیج امسال برنامه‌های متنوع با هدف معرفی کارکرد بسیج فرهنگی، اجتماعی و سازندگی تدوین شده است.

وی افزود: سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع)استان لرستان با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان از 30آبان تا پنجم آذر برنامه‌های مختلفی را اجراء خواهد کرد.

سرهنگ پازدار اضافه کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال با رویکرد تبین و تشریح قیام عاشورا برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: دیدار فرماندهان سپاه و بسیج استان با نماینده ولی فقیه در لرستان، شکوه هجرت که تجلیل از کارآفرینان عرصه تولید، اجماع بزرگ پیش کسوتان عرصه جهاد و شهادت که نقش بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس ایفا کرده‌اند که با همکاری سپاه ارتش و نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

سرهنگ پازدار گفت: میزبانی هیات عاشقان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) از هیات‌های مذهبی، تجلیل از شهدای بسیج، گردهمایی بزرگ بسیجیان و دانشجویان، غبار روبی قبور شهدا، حضور در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه فرماندهان سپاه شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های سپاه استان در طول هفته بسیج است.

این مقام مسوول گفت: نشست تخصصی بسیج اساتید حقوقدانان و فرهنگیان، اجماع عظیم عزداران در روز عاشورا به میزبانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، گردهمایی مجمع عالی اصناف و بازاریان، تجلیل از جهادگران، همایش پرچمداران بصیرت از دیگر برنامه‌های سپاه استان در طول هفته بسیج است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز