استاندار لرستان:

بازاریابی برای توسعه بازارهای مصرف محصولات تولیدی لرستان از اولویت‌های مهم است

۱۳۹۱/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۲۴۲
بازاریابی برای توسعه بازارهای مصرف محصولات تولیدی لرستان از اولویت‌های مهم است
حبیب الله دهمرده گفت: بازاریابی برای توسعه بازارهای مصرف محصولات تولیدی استان از دیگر موارد مهم و مورد توجه در این حوزه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، حبیب الله دهمرده در بازدید از دو واحد صنعتی شهرک صنعتی خرم آباد که به همراه نماینده ولی فقیه در استان لرستان انجام شد، افزود: این بسته‌های کامل و جامع حمایتی بر اساس معیارها و دیدگاه‌های دقیق کارشناسی و تخصصی با هدف تسهیل شرایط و بهبود روند حمایت از کار در عرصه‌های صنعتی، بازرگانی، تجاری، تولیدی و اشتغال استان تدوین شده است.

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی مستمر و شفاف در مورد توانمندی‌های صنعتی و تولیدی و تشویق و ترغیب مدیران و کارکنان موفق واحدهای تولیدی و صنعتی استان لرستان از دیگر ملزومات اصلی برای موفقیت در مسیر اجرای این بسته‌های سیاستی، حمایتی است.

نماینده عالی دولت در لرستان اظهار کرد: بازاریابی برای توسعه بازارهای مصرف محصولات تولیدی استان از دیگر موارد مهم و مورد توجه دراین حوزه است که فعالیت تشکل‌های تولیدی و مدیریت بازار برای برقراری ارتباط میان بخش تولید با بازارهای مصرف راهکار تحقق این مهم است. 

دهمرده با اشاره به نظارت و بازرسی مستمر از روند و نحوه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان، گفت: این اقدام موجب تشویق و ترغیب فعالان عرصه تولید و صنعت و همچنین رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر حمایت از تولیدات داخلی و رشد و توسعه اقتصادی استان خواهد شد.

استاندار لرستان همچنین ارایه آموزش‌های تخصصی لازم و مورد نیاز به کارکنان بخش اداری صنعت، معدن و تجارت را از دیگر ملزومات اساسی برای اجرای بهتر برنامه‌ها و سیاست‌های حمایتی دولت از واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان کرد.

دهمرده افزود: لرستان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بیشماری در حوزه معدن، صنعت و تولید برخوردار است و وجود نیروی انسانی کارآمد و متخصص دراین استان نیز بستر مناسب برای رشد و شکوفایی اقتصادی و صنعتی استان را به خوبی فراهم کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز