علی دایی:

ورزشگاه تختی دورود شرایط بازی‌های لیگ برتری را ندارد

۱۳۹۱/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۱۰۲۴۸
ورزشگاه تختی دورود شرایط بازی‌های لیگ برتری را ندارد
ورزشگاه تختی دورود شرایط بازی‌های لیگ برتری را ندارد ولی من به شرافت مردم دورود،‌ دورود می‌فرستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا لرستان، ˈعلی داییˈ که عصر (یکشنبه) در کنفرانس خبری پس از بازی تیم های فوتبال راه آهن تهران و گهر دورود حاضر شده بود، در خصوص پرسش های خبرنگاران در خصوص ˈمحمد مایلی کهنˈ تمایلی به اظهارنظر نشان نداد.

وی در ادامه در خصوص وضعیت ورزشگاه شهرستان دورود گفت: ورزشگاه این شهرستان شرایط برگزاری مسابقه را نداشت و به هیچ وجه مناسب برگزاری دیدارهای لیگ برتر فوتبال نیست اما رفتار تماشاگران این شهرستان شگفت انگیز است.

دایی اظهار داشت: ما به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم، امیدوارم داور در مورد نپذیرفتن گل بهادر عبدی اشتباه کرده باشد چرا که به نظرم گل درست بود.

وی افزود: ما در نیمه دوم، تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم بازی را به سود خود به پایان ببریم اما با بدشانسی در دقایق تلف شده نیمه دوم، توپ شیری به گل تبدیل نشد.

سرمربی تیم راه آهن تهران در مورد خریدهای نیم فصل این تیم گفت: در دو دیدار گذشته با بدشانسی مواجه شدیم و شکست خوردیم حال آنکه تیم ما برای کسب سهمیه آسیا بسته شده است و مشکل گلزنی تیم به‌زودی حل می‌شود.

دایی یادآور شد: تماشاگران دورودی در این بازی سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که شایستگی میزبانی بازی‌های لیگ برتری را دارند و این در پاسخ به سوال خبرنگار برنا لرستان، مبنی بر اینکه بازیکان جدید این تیم از جمله سامان آقازمانی،‌ حمید علی‌اصغر و ایگورکاستر وچه وضعیتی دارند گفت: این بازیکنان، بازیکنان بزرگی هستند و در آینده به تیم راه‌ آهن کمک می‌کنند.

سر مربی تیم راه آهن تهران گفت: یقین داشته باشید که راه آهن برخلاف دو بازی گذشته در بازی‌های آتی در برابر حریفان به پیروزی خواهد رسید.

دایی گفت: ما تیم خود را برای گرفتن سهمیه آسیایی بسته‌ایم و اگر در دو بازی گذشته، شانس با ما یار بود در برابر نفت تهران و گهردورود بهیچ‌وجه بازنده نمی‌شدیم.

وی تصریح کرد: این پیروزی را به تماشاگران گهردورود تبریک می‌گویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز