فرماندار خرم آباد:

تشكیل ۱۷ كمیته در ستاد دهه فجر شهرستان خرم آباد

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۷:۵۶:۳۶
کد خبر: ۱۱۰۸۹۳
تشكیل ۱۷ كمیته در ستاد دهه فجر شهرستان خرم آباد
فرماندار خرم آباد در جلسه ستاد دهه فجرشهرستان خرم آباد از تشكیل 17 كمیته برای باشكوه برگزار نمودن مراسمات دهه فجر شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگاربرنا از لرستان، مرتضی ولی پوری فرماندار شهرستان خرم آباد در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان خرم آباد، با تبریک فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از دهه فجر، به‌عنوان دهه آغازین خوبی‌ها و همه مفاخر نظام اسلامی یاد کرد و گفت: انقلاب شكوهمند اسلامی دستاوردهای بسیار عظیمی را برای همه مردم آزاده و مسلمین جهان به‌ویژه ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی به ارمغان آورده است كه با گذشت زمان شاهد شكوفایی این دستاوردها هستیم.

فرماندار خرم آباد در تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، مهم‌ترین دستاورد نظام را، احیای اصل امامت در قالب ولایت فقیه عنوان کرد و ولی فقیه را سكاندار و هدایتگر نظام و همه مردم در همه عرصه‌های انقلاب برشمرد.

وی گسترش آزادی‌های مشروع و مورد نیاز همه اقشار جامعه، ایجاد زمینه حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، گسترش و تعمیق رابطه حوزه و دانشگاه، گسترش زمینه حضور و فعالیت بانوان در جامعه و استكبار ستیزی و نقش بی بدیل در بیداری همه كشورها به‌ویژه كشورهای جهان اسلام را از جمله مهمترین این دستاوردها دانست.
 
ولی پوری هدف از تشكیل نخستین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان خرم آباد، استفاده از نقطه نظرات كارشناسان دستگاه‌های اجرایی در راستای باشكوه برگزار کردن مراسمات دهه فجر انقلاب و زنده نگاه داشتن فرهنگ انقلابی مردم بیان کرد و گفت: در همین راستا تعداد 17 كمیته تشكیل تا برنامه‌ها در قالب طرح‌های كارشناسی شده و تخصصی شده به ستاد دهه فجر انعكاس و پس از تصمیم گیری به مرحله اجرا در آیند.

فرماندار خرم آباد در تشیح كمیته‌های ستاد دهه فجر اذعان داشت؛ این كمیته‌ها شامل كمیته برگزاری مراسم، طرح و برنامه، ارتباطات و اطلاع رسانی، مساجد و تشكل‌های اسلامی، ایثارگران، زنان و خانواده، دانشجویی، فرهنگیان و دانش آموزی، كودک و نوجوان، اصناف، كارگری، بسیج، ورزش و جوانان، همیاری و تشكل‌های مردمی، روستایی و عشایری، فرهنگی وهنری و فضاسازی و تزیینات شهری و روستایی بوده كه ضمن تعیین مسوولان كمیته‌ها شرح وظایف آن‌ها نیز مشخص شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز