رییس پلیس راهنمایی ورانندگی لرستان:

با اجرای طرح همیاران پلیس میزان تصادفات رانندگی کاهش چشمگیری یافته است

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۵۹۴۰
با اجرای طرح همیاران پلیس میزان تصادفات رانندگی کاهش چشمگیری یافته است
سرهنگ حسینی گفت: با اجرای طرح همیاران پلیس میزان تصادفات رانندگی کاهش چشمگیری یافته است که این نشان دهنده اهمیت مشارکت و همکاری مردم با نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار برنا از لرستان، سرهنگ حسینی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان در همایش آماده باش نوروزی همیاران پلیس با اشاره به این موضوع که کاهش تصادفات و تلفات جاده ای ناشی از همکاری همیاران و فرهنگ یاران با پلیس بوده است، گفت: با وجود افزایش وسایل نقلیه با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان شاهد کاهش تصادفات در سطح استان بودیم.
 
رئیس پلیس راهور استان لرستان با اشاره به نقش بی‌بدیل دانش آموزان و همیاران نوجوان پلیس اظهار کرد: همیاران پلیس همیشه در کنار خانواده خود و رانندگان قرار دارند و می‌توانند با هشدارهای خود قبل از وقوع حوادث، آن‌ها را هشیار سازند.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح همیاران پلیس میزان تصادفات رانندگی کاهش چشمگیری یافته است که این نشان دهنده اهمیت مشارکت و همکاری مردم با نیروی انتظامی است.
 
وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با همراهی همیاران پلیس، نظم و قانون را به خوبی در جامعه برقرار می‌کند، وی تصریح کرد: خانواده‌ها باید برای اجرای بهتر طرح همیار پلیس در مدارس همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه ولی پور فرماندار خرم آباد افزود: استان لرستان استان امنی است که ماحصل تلاش دستگاه قضایی ومشارکت مردم است.
 
وی اظهار داشت: طرح همیار و فرهنگ یار پلیس و پلیس یار جوان و نوجوان، از تدابیر بسیار ارزشمند نیروی انتظامی در سال‌های اخیر بوده که نقش بسیار مهمی در نهادینه کردن قوانین راهنمایی و رانندگی و کاهش تصادفات داشته است.
 
وی بیان کرد: این قشر باید همه تلاش خود را برای آگاه سازی به اقشار مختلف جامعه در مورد انضباط ترافیکی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به کار گیرند و ایفای نقش کنند. در پایان به صورت نمادین به چند دانش آموز کارت همیار پلیس اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز