لرستان، قهرمان پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی زاگرس مرکزی

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۸:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۳۷۹
لرستان، قهرمان پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی زاگرس مرکزی
جشنواره فرهنگی ورزشی و مسابقات منطقه زاگرس مرکزی در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی لرستان و در شهرستان الشتر با حضور 200 ورزشکار بانو و آقا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، این مسابقات در بخش بانوان در رشته‌های قیقاچ با اسلحه بادی، دال پلان (کلکله برد) و طناب‎کشی، و در بخش آقایان در رشته‌های قیقاچ با اسلحه بادی، کشتی شال (زورو سافونه) در سه وزن 75، 85 و مثبت 85 کیلوگرم و الاغ سواری برگزار شد.

در روز پایانی این مسابقات در رشته قیقاچ با اسلحه بادی، بهروز عباس‌نژاد از لرستان اول، محسن علیخانی از قزوین دوم و محسن پاکزاد از لرستان سوم شدند.

در رشته قیقاچ بانوان سمیه حاجی از استان مرکزی اول، گلناز مرادی و بهارک عزیزالهی هر دو از لرستان به ترتیب دوم و سوم شدند؛ همچنین در رشته دال پلان، استان‌های کهگیلویه و بویر احمد اول، شهرستان الشتر دوم و چهارمحال و بختیاری سوم شدند.

در کشتی شال (زورو سافونه) در وزن 75 کیلوگرم محسن شیراوند از الشتر، بهرام محمدقاسمی از ایلام و اصغر حاج‌محمدی از خوزستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن منهای 85 کیلوگرم محمدرسول حسنوند از الشتر اول، یونس مرادی از لرستان دوم و تیمور گنج اولیا از قزوین سوم شدند

در وزن مثبت 85 کیلوگرم حسن معروف‌خانی از قزوین اول، آرمان نظری از لرستان دوم و ابوالفضل بربط از همدان سوم شدند.

در رشته الاغ سواری حسین یادبود از لرستان به مقام قهرمانی دست یافت.

در مجموع تیمی لرستان با 36 امتیاز اول، الشتر با 19 امتیاز دوم، قزوین با 16 امتیاز سوم و مرکزی با 15 امتیاز چهارم شدند؛ همچنین کاپ اخلاق به تیم همدان اهدا شد. لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات 11 تیم از 10 استان کشور حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز