در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال كشور صورت گرفت؛

توقف خانگی گهر دورود در برابر فولاد یزد

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۷:۳۶
کد خبر: ۱۴۸۵۴۰
توقف خانگی گهر دورود در برابر فولاد یزد
در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال كشور تیم گهر دورود میزبان فولاد یزد بود كه در برابر این تیم به تساوی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، گهر دورود اگر با این تساوی بدون گل برابر حریف قعرجدولی شانس صعود چند پله‌ای در جدول رده بندی گروهش را از دست داد، اما این چهارمین بازی متوالی نماینده لرستان بود كه بدون شكست به پایان رسید.

گهر در 4 بازی قبلی 2 برد و 2 تساوی كسب كرده است. این تیم در روزی كه تیم برتر میدان بود، نتوانست توپی از خط دروازه نماینده یزد عبور دهد و به یك امتیاز این بازی بسنده كرد.

مدیرعامل باشگاه گهر در گفت‌وگو با خبرنگار برنا گفت: گهر همچنان چشم انتظار کمک مسئولان است. امیدوار هستیم با رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی نابسامانی های ورزش پایان داده شود.

اسماعیل حیدرپور در خصوص آخرین وضعیت تیم گهر دورود اظهار داشت: با کسب هفت امتیاز در سه هفته گذشته تیم در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد البته ما همچنان چشم انتظار هستیم تا کمک های مالی به تیم گهر دورود از سوی استاندار ورزش‌دوست لرستان به دست ما برسد و همان‌گونه که ایشان قول دادند تا بازی مقابل فولاد یزد مبلغی را در اختیار تیم قرار دهند، که ما هم امیدوار هستیم این اتفاق صورت پذیرد.

وی افزود: البته از سوی استانداری مبلغی به تیم کمک شد که چون رقم آن کم بود صرف هزینه‌های جاری تیم و خرید کفش و البسه برای بازیکنان شد و پولی از قرارداد بازیکنان را نتوانستیم پرداخت کنیم.

حیدرپور بیان داشت: البته این شرایط در حالی رقم می‌خورد که مسئولان صدای ما را بشنوند و به ما کمک کنند تا دوباره وارد بحران جدیدی نشویم.

وی ادامه داد: حال که شرایط تیم گهر بسیار خوب است باید به این تیم کمک کرد چرا که گهر سرمایه ورزش استان لرستان است و به حمایت مسئولان ارشد استان و شهرستان نیاز دارد.

مدیرعامل باشگاه گهر با اشاره به وضعیت فعلی ورزشگاه خانگی شهرستان دورود اظهار داشت: ساخت ورزشگاه تختی شهرستان دورود با تلاش های استاندار لرستان و همچنین قائدرحمت نماینده شهرستان دورود پی‌گیری می‌شود البته بسیار امیدوار هستیم با انتخاب دکتر گودرزی به عنوان وزیر ورزش مشکلات ورزش در مناطق محروم از جمله استان لرستان بهبود یابد چراکه ایشان فردی بسیار با دانش هستند که با توجه به پست‌های که فعالیت کرده‌اند به وضعیت ورزش کشور احاطه کامل دارند.

مدیرعامل باشگاه گهر گفت افزود: این هفته جلسه‌ای با جناب آقای دکتر گودرزی داشتیم که گزارشی از وضعیت ورزش استان لرستان و باشگاه گهر دورود خدمت ایشان ارائه دادیم البته ایشان به واسطه این که خودشان هم لر هستند اطلاعات بسیار خوبی از وضعیت ورزش استان لرستان داشتند.

حیدرپور متذکر شد امیدوار هستیم با رأی بالایی كه نمایندگان مجلس به ایشان دادند به این نابسامانی‌های ورزش پایان داده شود چرا که ما جام جهانی و مسابقات آسیایی فوتبال را در پیش رو داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز