سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد خبرداد:

توزیع اقلام فرهنگی ویژه مسافران نوروزی در خرم آباد

۱۳۹۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۱:۵۶
کد خبر: ۱۷۶۴۷۴
توزیع اقلام فرهنگی ویژه مسافران نوروزی در خرم آباد
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد از توزیع اقلام فرهنگی ویژه مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و افزود: این بسته‌ها شامل جزوه آداب سفر و احکام نماز مسافر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد از توزیع اقلام فرهنگی ویژه مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و افزود: این بسته ها شامل جزوه آداب سفر، احکام نماز مسافر، چهل توشه اخلاقی از فرمایشات مقام معظم رهبری و کتب آموزشی بوده که با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

حجت‌الاسلام منصوری گفت: با توجه به ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) ۹۰ هیئت مذهبی فعال وابسته به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد نسبت به برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه اقدام کردند.

وی افزود: در مراسم برگزار شده مبلغان با حضور در بین هیئات مذهبی به تبیین جایگاه و شخصیت بی نظیر و ملکوتی حضرت زهرا(س) پرداخته و فرازهایی از زندگانی سراسر نور آن بانوی بزرگوار را برای مردم به خصوص جوانان تبیین کردند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد اظهار کرد: همچنین همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ۹۰ هیئت مذهبی فعال این شهرستان با برپائی مراسم سینه زنی در مصلای الغدیر خرم آباد و برگزاری مراسم شب شهادت این بانوی بزرگوار به مرثیه سرائی می پردازند.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا شهیده ولایت است و زندگی جهادی ایشان در دفاع از حریم ولایت حقیقتا بی نظیر است.

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: در این راستا ما رسالت داریم معارف زهرای مرضیه، قضیه فدک و شهادت حضرت زهرا(س) را برای مخاطبان به‌ویژه قشر جوان و نوجوان تشریح و تبیین کنیم.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به همزمانی ایام نوروز با ایام فاطمیه این اداره برای اعزام روحانی و برگزاری مراسم ایام فاطمیه برای مسافران نوروزی اقدامات لازم را انجام داده است.

نظر شما