استاندار لرستان:

زنان با الگوگیری از حضرت زهرا(س) شخصیت خود را ارتقا دهند

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۸۰۹۱۰
زنان با الگوگیری از حضرت زهرا(س) شخصیت خود را ارتقا دهند
استاندار لرستان با صدور پیامی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: سالروز ولادت بانوی بزرگوار اسلام، نقطه عطفی در احیای فرهنگ فاطمی است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، در پیام هوشنگ بازوند که نسخه ای از آن که  به برنا نمابر شده، ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و تولد بزرگ مرد تاریخ حضرت امام خمینی (ره)، آمده است: روز میلاد دخت گرانقدر رسول خدا(ص) که تمام ارزش های متعالی در وجود ملکوتی اش جلوه گر است به عنوان روز زن، افتخاری بزرگ برای بانوان به شمار می آید.

دراین پیام تصریح شده، این نامگذاری زمینه ای است تا زنان جامعه اسلامی با الگوگیری از شخصیت والا و الهی حضرت فاطمه زهرا(س) در تکامل و ارتقای شخصیت خود اقدام کنند.

بازوند در این پیام آورده است: اگر چه حیات زنان در ادوار مختلف تاریخ بشری تحولات و چالش های فراوانی را تجربه کرده اما دین مبین اسلام با نگاه ارزشی به زن بر تمامی عقاید جاهلی پیرامون شخصیت و منزلت زنان خط بطلان کشید و ارزش و جایگاه او را عزت و حرمت بخشید.

به گفته استاندار لرستان، با گذشت قرن ها از آن احیای راستین، پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن و احیاگر ارزش های اسلامی بستر کمال زن را فراهم کرد و موجب شد تا بانوان ایران اسلامی با الهام از آموزه های فاطمی از یک بعد به عنوان محور تربیتی و مدیر فرهنگی خانواده مطرح شده و از بعد دیگر حضور فعال و سرزنده ای را در عرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشند.

در این پیام افزوده شده، ولادت زهـرای اطهـر (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، فرصت ارزشمندی برای تکریـم و تجلیـل مادران و زنان جامعه اسلامی و ترویج ارزش ها، فضائل و کرامات بانوی اول اسلام در فضای این سرزمین نورانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز