معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان:

تغییر در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، خواستگاه تحول اقتصادی جامعه است

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۳۰:۱۵
کد خبر: ۱۸۰۹۳۸
تغییر در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، خواستگاه تحول اقتصادی جامعه است
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان: ایجاد تحول در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی، بستر و خواستگاه مهمی در بروز تحول اقتصادی جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، سیدسعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی لرستان که در استانداری این استان در خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تبریک سالروز تولد دخت نبی اکرم(ص) و نامگذاری این روز به نام مادر و زن اظهار کرد: رویکرد ما در کمیته‌های کارگروه فرهنگی لرستان باید بر اساس علم و منابع پژوهشی که در سایت‌های دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی وجود دارد، باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال جاری تحت عنوان ˈفرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ مسیر حرکت در جهت رشد و توسعه کشور و اعتلای بیش از پیش ایران اسلامی را به خوبی ترسیم و مشخص کردند.

وی افزود: باید اساس کمیته‌های این کارگروه فرهنگی پژوهش و علم باشد، تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

شاهرخی یاد‌آور شد: ما باید با جدیت و تلاش بیشتری به مسائل فرهنگی و اجتماعی نگاه کنیم و آن‌ها را به صورت کارشناسی وعلمی پیش ببریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: به کمیته‌های این کارگروه توصیه می‌شود، مانند آموزش و پرورش اتا‌ق‌های فکر و ایده‌ای تشکیل و بر موضوعاتی که در این اتا‌های فکر بیان می‌شود، را پیگیری کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه رفتارهای ما باید عاری از هرگونه خطا باشند، یاد‌آور شد: در کمیته‌های تشکیل شده، باید نقاط ضعف و قوت را شناسایی و آن‌ها را الویت‌بندی کنیم.

شاهرخی تصریح کرد: در جلسه‌های آینده اقدامات انجام شده، توسط کمیته‌های تشکیل شده، بررسی و نقاط ضعف و قوت را بیان می‌کنیم، تا به نتیجه‌های بهتری دست یابیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به اینکه کمیته‌ها باید موضوع‌ها را الویت‌بندی کنند، گفت: بنیه و اساس کارشناسان ما یک بنیه قوی است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال وظیفه کارگروه فرهنگی و اجتماعی ارتباط مستقیم با تاکیدهای مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال دارد، باید با تمام توان در تحقق شعار امسال در بحث فرهنگی تلاش کنیم.

شاهرخی اذعان کرد: کمیته‌های که می‌خواهند، فعالیت‌ها را ادامه دهند، باید کارهای خود را در این کارگروه بررسی کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی که در این کارگروه داده می‌شود، باید مطالباتی باشند که قابل طرح و تصمیم‌‌گیری باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان یاد‌آور شد: این کمیته‌ها باید برنامه یک ساله خود را تعیین کنند، زیرا بنا نیست که ما کارهای روزمره خود را جمع‌بندی و به عنوان کمیته یا راهکار بیان کنیم.

لازم به ذکر است، در این کارگروه اعضای کمیته‌ها گزارش‌های در مورد کار نقطه نظرهای خود را در این زمینه ارائه دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز