خیبر خرم آباد بر ایران جوان خورموج به پیروزی دست یافت

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۰:۰۲
کد خبر: ۱۸۵۴۱۷
خیبر خرم آباد بر ایران جوان خورموج به پیروزی دست یافت
از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های كشور تیم‌های خیبر خرم‌آباد و ایران‌جوان خورموج در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، تیم خیبر خرم‌آباد كه دیگر شانسی برای صعود به لیگ دسته دوم كشور ندارد به منظور پیئستن به جمع تیم‌های بالایی جدول برابر حریف جنوبی به میدان رفت و صاحب برتری شد.

در این بازی، خیبری‌ها با تك گل شهاب دارایی كه در دقیقه 76 به ثمر رسید موفق به شكست حریف و كسب هر 3 امتیاز بازی شدند.

این بازی به قضاوت كوپال ناظمی با كمك مهدی سماعی و محدرضا کیانی از تهران برگزار شد و رضا داوری از خرم‌آباد نیز داور چهارم بود.

در حاشیه:

رضا محمدی‌اصل مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و احمد جاودانه سرپرست مجموعه ورزشی تختی 90 دقیقه زیر تابش نور خورشید بازی را تماشا کردند.

یکی از بازیکنان اسبق خیبر که از مدافعان این تیم بود 90 دقیقه با رفتار غیر ورزشی و حرکات ناشایست نسبت به تیم داوری و تیم مهمان با کلمات ناشایسته برخورد کرد.

در عین ناباوری و ناهماهنگی کامل بین سرمربی و مربیان خیبر، تعویض سوم این تیم که به گفته سرمربی قرار بود مسعود حسنوند به جای یاسر درویشی وارد میدان شود، با سرپیچی مربیان و اوج ناهماهنگی آن‌ها، مصطفی ندری وارد زمین شد!

خیبر خرم‌آباد(پیراهن سبز): اسماعیل میرزاپور، فرزاد بهاری، مسعود ستاری، مسعود ویس‌کرمی، مسلم پروانه‌پور، اسماعیل رشنو(یاسر حسنوند 76)، علی صدرا، محمد فاضلی، یاسر درویشی‌(مصطفی ندری 90)، فرشاد امامی و سهند محمدی‌اصل(شهاب دارایی 70)، سرمربی‌: حسن حسین‌بیگی، سرپرست‌: ولی خسروی

سایر نتایج این گروه:

بازرگانی بهادری شیراز 1 - 0 مس شهر بابک شهرداری همدان 2 - 2 پتوی لاله اصفهان

فرهنگ رامهرمز 5 - 0 شاهین نوین نطنز بعثت کرمانشاه 0 - 1 یادآوران شلمچه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز