معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

ممانعت شورای تامین لرستان از ورود سید حسن خمینی کذب است

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۴:۵۳
کد خبر: ۱۸۵۹۹۷
ممانعت شورای تامین لرستان از ورود سید حسن خمینی کذب است
در این زمینه شایعاتی مبنی بر اینکه شورای تامین از ورود سید حسن خمینی جلوگیری به عمل آورده منتشر شده که این کذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار برنا از لرستان، سید سعید شاهرخی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: همایش تبیین شخصیت حضرت امام(ره) توسط دانشگاه آیت الله بروجردی تنظیم و مقرر شده بود در تاریخ 16 و 17 اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شود.

وی با بیان اینکه این همایش صرفا رویکرد علمی داشت، افزود: دانشگاه آیت الله بروجردی برای سخنرانی در این همایش از حجت الاسلام سید حسن خمینی، آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی و آیت اله سید هاشم رسولی محلاتی دعوت به عمل آورده و مقالات متعددی نیز به این همایش ارسال شده بود.

شاهرخی ادامه داد: قرار بود که به زعم مسئولان برگزاری همایش و بر اساس چیزی که طراحی کرده بودند شخصیت حضرت امام در این همایش مورد بررسی و تبیین قرار گیرد که بنا به دلایلی دانشگاه اعلام کرد این همایش به وقت دیگری در آینده نزدیک موکول می شود.

وی تصریح کرد: به دنبال اعلام تعویق همایش صحبت ها، حرفها و اخبار مختلفی را در سایت ها ما شاهد بودیم که برخی از این اخبار تکذیب می شود.

شاهرخی با بیان اینکه عشق و علاقه مردم لرستان همچون سایر نقاط کشور به بیت شریف حضرت امام به خصوص سید حسن خمینی وصف ناپذیر است، بیان داشت: ایشان از جایگاه رفیعی در بین آحاد جامعه برخوردار هستند و آغوش مردم همیشه بر روی بیت شریف امام و حجت الاسلام سید حسن خمینی گشوده بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: اگر ایشان به لرستان هم سفر کنند، یقینا همچون نگینی ارزشمند مورد استقبال همه مردم با سلیقه ها و تفکرات مختلف قرار می گیرند و به عنوان شخصیتی ارزشمند مورد توجه و تکریم آحاد مختلف مردم و همه کسانی که به آرمانهای نظام اعتقاد دارند قرار خواهند گرفت.

شاهرخی ادامه داد: در این زمینه شایعاتی مبنی بر اینکه شورای تامین از ورود سید حسن خمینی جلوگیری به عمل آورده منتشر شده که این کذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی یادآور شد: چنانچه برنامه ای تدوین شود و با حضور ایشان باشد به طور قطع مورد استقبال مردم و شورای تامین قرار خواهد گرفت. شورای تامین بر اساس وظیفه ذاتی خود موظف بوده از این گونه مراسمات صیانت کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان یادآور شد: در این راستا شایعات بعضی سایت ها مبنی بر ممانعت شورای تامین از ورود سید حسن خمینی در لرستان را تکذیب می کنیم و صحت ندارد.

شاهرخی با بیان اینکه رسانه ها و همه باید به توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی در استان کمک کنند، افزود: فضای سیاسی استان در راستای فضای باز و با نشاط گام برمی دارد و بر اساس چارچوب های داخل نظام، مشی اعتدال و عقلانیت این فضا برای فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی باز است در حدی که به منافع مردم آسیبی وارد نشود و فراتر از قانون نرود.

وی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه قول داده اند که برنامه همایش تبیین شخصیت حضرت امام(ره) را در موعد دیگری برگزار کنند، عنوان کرد: در مراسم هایی که در سطح استان و شهرستان ها برگزار می شود شورای تامین و فرمانداران موظف هستند که جوانب امنیتی، انتظامی و سیاسی را کنترل کنند.

شاهرخی ادامه داد: طبیعتا ما اطلاعات لازم را در مورد برگزاری این همایش داشتیم. منتهی مدیریت دانشگاه به دلایلی تشخیص دادند که این همایش در موعد دیگری برگزار شود.

وی در مورد برخی اخبار رسانه ها در مورد تجمع در جلوی دانشگاه آیت الله بروجردی نیز گفت: حراست دانشگاه این تجمع را تایید نکردند و منابع ما در این مورد نیروی انتظامی، اطلاعات حراست دانشگاه و مدیریت دانشگاه است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر حرکت در مسیر اجرای سیاست‌های اصولی دولت که دقیقا در جهت خط مشی و سیاست های کلی نظام و ارزش های انقلاب است، بیان کرد: نیاز است فضای کشور یک فضای آرامی برای اجرای برنامه های دولت به ویژه برنامه های اقتصادی باشد تا دولت بتواند کارهایش را به پیش ببرد.

شاهرخی تصریح کرد: متاسفانه گاها شاهد هستیم حاشیه سازی هایی صورت می‌گیرد که دولت و نماینده دولت در استان هم به شدت از این حاشیه سازی ها دوری می کنند و فاصله می گیرند. امروز مردم ما بیش از هر موقع دیگری نیاز به کار، تلاش و فعالیت دولتمردان خود دارند تا وضعیت معیشتی، اقتصادی و اشتغال بهبود پیدا کند.

وی ادامه داد: مدیریت ارشد استان هم با تمام توان و جدیت برنامه های خود را برای فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی و اجرای پروژه های مختلف به کار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز