۱۹۰ مرکز مخابرات روستایی لرستان امسال به شبکه اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۸۸۸۳۵
۱۹۰ مرکز مخابرات روستایی لرستان امسال به شبکه اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند
مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان از بهره برداری 190 مرکز مخابرات روستایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان ، مسیب قبادیان ظهر در مراسم افتتاح 198 پروژه مخابراتی لرستان اظهار داشت: امسال 190 مرکز مخابراتی روستایی در سطح استان لرستان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه اعتبارات این مراکز مخابراتی روستایی از طریق وزارت ارتباطات تامین خواهد شد، ادامه داد: امیدواریم این تعداد پروژه ها تا پایان شش ماه نخست سالجاری در استان به بهره برداری برسند.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان بیان کرد: در صورت بهره برداری از این مراکز مخابراتی روستایی 77 روستای زیر 20 خانوار و 14 روستای بالای 20 خانوار داراری ارتباط مخابراتی خواهند شد.

قبادیان با بیان اینکه همچنین طی سال گذشته 65 روستای لرستان دارای خدمات مخابراتی شدند، عنوان کرد: از این تعداد 61 روستا زیر 20 خانوار و چهار روستای بالای 20 خانوار بودند.

وی همچنین با بیان اینکه طی چهار سال گذشته سالانه 15 میلیارد تومان اعبتار برای توسعه زیرساختهای مخابراتی در استان هزینه شده است، تصریح کرد: همچنین در مجموع بیش از هشت میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ارتباط مخابراتی برای 22 هزار و 500 واحد مسکن مهر استان از سوی شرکت مخابرات استان هزینه شده است. 

قبادیان با بیان اینکه سالانه 150 میلیارد ریال در بخش مخابرات استان لرستان هزینه می‌شود، گفت: در این راستا سال گذشته 198 طرح شامل 86 طرح تلفن ثابت و دیگر طرح های ارتباطی از جمله دیتا، آنتن BTS و فیبر نوری در استان اجرا شده است.

مدیرعامل مخابرات استان لرستان گفت: همچنین از مجموع طرح های اجرا شده مخابرات استان می توان به ایجاد ارتباط مخابراتی 65 روستا اشاره کرد که طی مدت سه ماه، زیرساخت ارتباطی61 روستای با جمعیت کمتر از 20 خانوار و چهار روستای با جمعیت بیش از 20 خانوار با پایداری بیش از 90 درصد تامین و انجام شد. 

مراسم بهره برداری از 198 طرح مخابراتی استان لرستان با اعتبار 151 میلیارد ریال امروز در خرم آباد برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز