استاندار لرستان

شهرستان دلفان قابلیت جذب توریسم و جذب گردشگران را دارد

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۱:۵۰
کد خبر: ۲۰۳۲۸۱
شهرستان دلفان قابلیت جذب توریسم و جذب گردشگران را دارد
استاندار لرستان با اشاره به قابلیت‌های گردشگری شهرستان دلفان خواستار سرمایه گذاری جدی برای جذب گردشگران و رونق صنعت توریسم در این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان، هوشنگ بازوند استاندار لرستان ظهر امروز  در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان با اشاره به مشكلات و موانع توسعه شهرستان دلفان گفت: تقاضاها و گلایه‌های مرتبط با محرومیت شهرستان دلفان در جریان جلساتی كه هفته‌های گذشته با امام جمعه، فرماندار و نماینده دلفان در مجلس داشته‌ایم، مطرح شده است.

استاندار لرستان با اشاره به مشکل فضای آموزشی مركز آموزش عالی شهرستان دلفان، از تامین زمین مورد نیاز برای احداث ساختمان این مرکز خبر داد.

وی افزود: قرار بر این شد كه با حضور در این شهرستان بتوانیم نسبت به بررسی موضوعات مطرح شده در این جلسه با حضور تعدادی از مدیران كل استان اقدام و نسبت به حل بخشی از مشكلات تصمیم‌گیری كنیم.

استاندار لرستان در ادامه سخنان خود خواستار واگذاری زمین برای ساخت مكان و ساختمان آموزشی مناسب برای مركز آموزش عالی شهرستان دلفان توسط اداره كل راه و شهرسازی استان شد.

بازوند افزود: با توجه به اینكه این شهرستان فاقد مكان آموزشی مناسبی برای دانشگاه ملی است اداره كل راه و شهرسازی نسبت به واگذاری 20 تا 30 هكتار زمین با قیمت منطقه‌ای اقدام کند.

وی با بیان اینکه هزینه خرید زمین مورد نیاز برای این مرکز آموزشی را نیز استانداری تقبل می‌كند، ادامه داد: اینكه یک دانشگاهی دارای مجوز باشد ولی نه زمینی و نه ساختمانی داشته باشد موضوع مناسبی نیست و باید این موضوع در این جلسه حل شود.
 
استاندار لرستان همچنین با اشاره به قابلیت‌های گردشگری شهرستان دلفان خواستار سرمایه‌گذاری جدی برای جذب گردشگران و رونق صنعت توریسم در این شهرستان شد.

بازوند در ادامه برای راهشكافی مسیر چشمه آب گرم شهرستان دلفان تاکید کرد و یادآور شد: معرفی این جاذبه طبیعی و تامین زیرساخت‌ها در محل آن می‌تواند گردشگران زیادی را به دلفان بکشاند.

وی در ادامه سخنان خود خواستار تعیین تكلیف واحدهای مسكن مهر شهرستان دلفان توسط اداره كل راه و شهرسازی لرستان شد.

نظر شما