نماینده مردم دورود و ازنا

توجه جدی وزیر ورزش به مناطق محروم نشان از تدبیر دولت در توسعه ورزش در مناطق محروم لرستان است

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۲۰:۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۰۳۳۱۵
توجه جدی وزیر ورزش به مناطق محروم نشان از تدبیر دولت در توسعه ورزش در مناطق محروم لرستان است
قائد رحمت گفت: نگاه ویژه دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته نشان از تدبیر دولت در کمک به ورزش مناطق محروم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، عباس قائد رحمت نماینده مردم دورود و ازنا در دیدار استاندر لرستان و مدیر کل ورزش وجوانان لرستان از پروژه‌های ورزشی دورود گفت: ورزش برای سلامتی آحاد جامعه یکی از نیازهای ضروری زندگی ماشینی امروزی است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: فراهم شدن امکانات ورزشی برای نشاط و تندرستی جوانان و عموم مردم ضروری است. 

قائد رحمت با توجه به پتانسیل بالای شهرستان دورود در ورزش و به خصوص فوتبال از استاندار خواستار رفع مشکل تیم فوتبال گهر دورود و در صورت امکان خرید امتیاز تیم فوتبال برای این شهر که در لیگ برتر لرستان را به عنوان پایتخت فرهنگی فوتبال کشور معرفی کرد.
 
نماینده مردم دورود و ازنا ادامه داد: نگاه ویژه دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته نشان از تدبیر دولت در کمک به ورزش مناطق محروم است.

محمود رحمتی رییس اداره ورزش و جوانان در دورود نیز گفت: در این شهرستان 30 رشته ورزشی فعال است که حدود پنج هزار نفر در این رشته‌ها فعالیت می‌کنند. 

وی از همایش دوچرخه سواری در دورود خبرداد و افزود: حدود 250 نفر دوچرخه سوار با دوچرخه‌های معمولی و کوهستانی در این همایش شرکت کردند. تکمیل سکوی تماشاگران ورزشگاه تختی دورود، کمک به حمایت از تیم گهر دورود در لیگ فوتبال کشور و افتتاح پروژه‌های دیگر ورزشی از خواسته‌های به حق نماینده مردم دورود از استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان لرستان بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز