مدیر کل ورزش وجوانان لرستان خبرداد:

اعلام آمادگی جامعه ورزش لرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۰۶۱۵۸
اعلام آمادگی جامعه ورزش لرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: جامعه ورزش و جوانان استان لرستان برای حضور پررنگ در راهپیمایی روز قدس اعلام آمادگی کرد.

رضا محمدی اصل در گفت‌و‌گو با خبرنگار برنا در خرم آباد با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان اظهار داشت: جامعه ورزش و جوانان استان لرستان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با حمایت از مردم مظلوم فلسطین به دنیا نشان می‌دهد، امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود.

وی بیان داشت: خانواده ورزش با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بار دیگر پیشتازی خود را در عرصه‌های مختلف اعلام می‌دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان افزود: همه ما می‌دانیم روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز امت اسلامی است، این روز بیانگر اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان در اعلام برائت و بیزاری آنها از ظلم و استبداد است.
 
محمدی اصل ادامه داد: جامعه ورزش استان لرستان با اعلام حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مظلومیت مردم فلسطین فریاد می‌زند و ما باید در این بین نشان دهیم که همه مسلمانان در کنار ملت مظلوم فلسطین هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور ملت‌های اسلامی به همه ابرقدرت‌ها و متجاوزان نشان می‌دهد، فلسطین تنها نیست و به نظر من روز قدس نشان‌دهنده صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق در مقابل باطل و صف‌بندی عدل در برابر ظلم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان بار دیگر با محکوم کردن جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در غزه بیان داشت: اشغالگران با آتش‌افروزی در منطقه اهدافی از جمله نسل‌کشی مسلمانان را دنبال می‌کنند، اما همه ما می‌بینیم که فلسطینی‌ها با وجود آنکه در این چند روز آماج حملات و وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند، اما ذره‌ای از اهداف و آرمان‌های خود پا پس نکشیده‌اند و همه مسلمانان نیز باید در این بین به هر شکلی آنها را در راه رسیدن به اهدافشان کمک کنند.

محمدی اصل بیان داشت: روز قدس یک پیام جهانی هم دارد و آن پیام این است که امت ‌‌‌‌‌‌اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود، حتی اگر این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولت‌های عالم برخوردار باشد.

وی گفت: با توجه به اقدامات بی‌رحمانه اخیر رژیم غاصب صهیونیستی باید راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری را پرشورتر از گذشته برگزار کنیم تا این حمایت و حضور پاسخ دندانشکنی برای رژیم فاسد صهیونیست و حمایتگران آنها باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز