خبر آمد خبری در راه است؛

شاهرخی: با تدبیر دولت توسعه‌نیافتگی و بیکاری لرستان رفع می‌شود

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۰:۳۰
کد خبر: ۲۳۰۹۹۴
شاهرخی: با تدبیر دولت توسعه‌نیافتگی و بیکاری لرستان رفع می‌شود
توسعه نیافتگی و بیکاری مشکل اصلی لرستان است که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید رفع این مشکلات در دستور کار مدیریت اجرایی استان قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، سید سعید شاهرخی در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد افزود: شب گذشته به دلیل یک بارندگی ساده در خرم آباد، علاوه بر ایجاد سیلاب، ترافیک خیابان ها موجب نارضایتی مردم شد.

وی با انتقاد از ترافیک و راه بندان شدید در شبانه روز گذشته تصریح کرد: همچنین در این مدت شاهد قطع چندین باره برق بوده ایم که این نوع خدمات دادن در شان مردم خرم آباد نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با گلایه از عدم آمادگی دستگاههای اداری و امدادی خرم آباد در بارندگی های 48 ساعت گذشته گفت: این وضعیت برای مدیریت ارشد استان و مردم قابل قبول نیست.

وی با انتقاد از برگزاری جلسات بدون خروجی و بدون نتیجه گفت: از وضعیت ارائه خدمات عمومی در شهر گلایه مندیم و بنابراین لازم است دستگاه های خدمت رسان در مواقع بحرانی آمادگی خود را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: فلسفه وجودی نظام جمهوری اسلامی تلاش برای خدمت رسانی به مردم است و چنانچه افرادی مسوولیت بپذیرند و عمل نکنند، بزرگترین خیانت به مردم را انجام داده اند.
شاهرخی همچنین اضافه کرد: مسائل پیش آمده در ناحیه 3 شهری خرم آباد به هیچ عنوان قابل فبول نیست و بدون شک مردم قضاوت مثبتی نسبت به این اتفاقات ندارند.

وی ادامه داد: توسعه نیافتگی و بیکاری مشکل اصلی لرستان است که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید رفع این مشکلات در دستور کار مدیریت اجرایی استان قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز