خجسته‌پور:

دستگاه‌های اجرایی مشکل مسکن مهر خرم‌آباد را مرتفع کنند

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۹:۵۹:۱۵
کد خبر: ۲۳۰۹۹۹
دستگاه‌های اجرایی مشکل مسکن مهر خرم‌آباد را مرتفع کنند
فرماندار خرم آباد گفت: مسکن مهر خرم آباد مطالبه عمومی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان حبیب الله خجسته پور روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد گفت: مدیران شهرستان باید در راستای تکمیل این طرح ها و همچنین استفاده از ردیف های شناور بوجه به ویژه برای برقدار کردن 20 درصد چاههای کشاورزی تلاش کنند.

وی اظهار داشت: تخصیص اعتبارات عمرانی در سالجاری 50 درصد بوده که این مهم مسوولیت مدیران را سنگین کرده که باید علاوه بر تسریع در روند فعالیتها، گزارش ماهیانه اقدامات را به فرمانداری ارائه دهند.

فرماندار خرم آباد گفت: در جریان سفر هیات دولت به لرستان، 26 طرح عمرانی در خرم آباد تصویب شده که این طرح ها باید تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.
 
وی با اشاره به طرح های مصوب کارگروه اشتغال خرم آباد گفت: از مجموع 18 طرح مصوب این کارگروه چهار طرح موفق به دریافت تسهیلات شده که موفقیت تمامی این طرح ها در گرو همکاری بیشتر بانکها و دستگاه های مرتبط است.

وی همچنین مسکن مهر را مطالبه عمومی مردم دانست و افزود: دستگاههای خدمات رسان باید نسبت به تعیین تکلیف این واحدها اقدام جدی کنند.

فرماندار خرم آباد همچنین با تاکید بر انتقال صنوف آلاینده به خارج شهر اظهار کرد: این صنوف محل آسایش و موجب ترافیک شهری و بر هم زدن مبلمان شهر شده اند که باید هماهنگی لازم برای انتقال این صنوف به دو شهرک خارج شهر انجام شود.

خجسته پور همچنین به اقدامات عمرانی انجام شده در استان اشاره کرد و گفت: آزادراه خرم آباد - اراک با 960 میلیارد تومان اعتباردر سه قطعه فعال و سد ایوشان نیز با صرف هزینه 940 میلیارد ریال اعبتار آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به نصب 60 دوربین پایش تصویری ادامه داد: نقاط حادثه خیز خر م آباد نیز باید شناسایی وبه منظور جلوگیری از حوادث احتمالی در بارندگی های آینده ساماندهی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز