کوهپیمایی خانوادگی کارگران در خرم آباد برگزار شد

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۷:۵۲
کد خبر: ۲۶۰۴۰۵
کوهپیمایی خانوادگی کارگران در خرم آباد برگزار شد
در ایام الله دهه مبارک فجر برنامه کوهپیمایی خانوادگی کارگران وسایر اقشار مردم با میزبانی شورای هماهنگی رفاه اجتماعی لرستان در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان ، همزمان با ششمین روز از دهه مبارکه فجر همایش کوهپیمایی خانوادگی به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

این برنامه کوهپیمایی خانوادگی صبح امروز جمعه از محل سالن ورزشی کارگران خرم آباد شروع و به سمت ارتفاعات کمرسیاه این شهر برگزار شد.

مدیر کل روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان در این رابطه   گفت: در قالب برنامه های کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان لرستان و شورای هماهنگی رفاه اجتماعی برنامه کوهپیمایی برگزار شد.

آل کثیر اظهار داشت: این برنامه مورد استقبال اقشار مختلف به ویژه خانواده های کارگران و فعالان واحدهای تولیدی و کارگری خرم آباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: در مراسم کوهپیمایی امروز برخی از اعضای شورای هماهنگی رفاه اجتماعی استان لرستان از جمله مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، مدیر کل تامین اجتماعی لرستان و مدیر کل بیمه سلامت لرستان حضور داشتند.

آل کثیر ادامه داد: در این همایش کوهپیمایی با قید قرعه جوایزی به ۴۰ نفر از شرکت کنندگان اهدا شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان نیز در حاشیه این برنامه در سخنانی گفت: این برنامه با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان، تقویت ورزش همگانی و حضور اقشار مختلف به ویژه خانواده های کارگران در فعالیت های ورزشی برگزار شد.

علی آشتاب با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع این اداره کل همزمان با دهه مبارک فجر یادآور شد: همچنین امروزهمزمان با روز هجدهم بهمن ماه مشعل المپیاد ورزش های کارگری در مرز استان های لرستان و خوزستان تحویل لرستان داده می شود.

نظر شما