فرمانده انتظامی استان لرستان:

پلیس به دنبال سطح مطلوب رضایتمندی مردم در لرستان است

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۸:۵۰:۳۷
کد خبر: ۲۶۰۶۴۳
پلیس به دنبال سطح مطلوب رضایتمندی مردم در لرستان است
پلیس به دنبال سطح مطلوب رضایتمندی مردم است‌، هدف از برگزاری این قبیل همایش‌ها را افزایش آگاهی و خدمت‌گذاری بهتر و رضایت مندی مردم دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،فرمانده انتظامی استان لرستان در آیین افتتاحیه همایش 3 روزه "استاندارد‌سازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس استان" با بیان این که پلیس به دنبال سطح مطلوب رضایتمندی مردم است‌، هدف از برگزاری این قبیل همایش‌ها را افزایش آگاهی و خدمت‌گذاری بهتر و رضایت مندی مردم دانست.

سردار محمد قنبری در این همایش كه دكتر "محمدحسین الیاسی" مشاور فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران‌، "سعید رازانی " دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد‌، مسوولان و كاركنان انتظامی استان نیز حضور داشتند‌، با اشاره به سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی لرستانسخنان گهر بار امام علی (ع) كه فرمود هیچ‌گاه خود را به مردم تحمیل نكنید كه امیر آنان هستید‌، بلكه شما خدمتگذار مردم می‌باشید‌، اظهار داشت: هدف ما ارتباط سازنده و هدفمند با رعایت حقوق شهروندی در جامعه و تامین امنیت و آرامش توام با احترام برای مردم می‌باشد.
 
وی با بیان این كه راه‌اندازی 197 با هدف پاسخگو بودن پلیس به مطالبات مردم می‌باشد‌، صداقت و بی منت بودن ماموریت‌ها به عنوان خواسته و انتظار مردم از این مجموعه است‌، گفت: ناجا با مد نظر قراردان این اصول و همراه کردن آنان با رفتار منطقی و مناسب به عنوان چراغ راه در مسیر خدمت‌رسانی و تأمین امنیت و آرامش در جامعه بهره می‌گیرد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح كرد‌: با وجود نیروهای صادق و تلاشگر این‌گونه همایش ها باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و سازماندهی شوند که همه کارکنان با رفتار اصولی و سنجیده خود الگویی شایسته برای نظام و انقلاب باشند.

قنبری خاطر‌نشان كرد‌: اگر امروز شاهد استقرار امنیت پایدار در كشور هستیم به بركت خون پاك شهیدان و ایثارگری رزمندگان و جانبازان است و تلاش همه ما رسیدن به اهداف متعالی این عزیزان می‌باشد. دو کشته در حوادث رانندگی لرستان با وقوع دو فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان لرستان، 2 تن کشته شدند.

در محورهای مواصلاتی استان لرستان 2 تصادف به وقوع پیوست که باعث مرگ 2 نفر شد. در پی برخورد یک دستگاه سواری پراید با یك عابر پیاده در روستای "آزاد‌بخت‌" شهرستان كوهدشت‌، عابر پیاده جان خود را از دست داد. این گزارش حاکی است‌، همچنین بر اثر برخورد یک دستگاه وانت نیسان با یك دستگاه موتورسیكلت در روستای "چغابور" شهرستان رومشكان‌، راننده موتورسیكلت در دم كشته شد.

خالی كردن صندوق صدقات در پوشش مامور كمیته امداد
 
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری 2 سارق صندوق صدقات كه خود را مامور کمیته امداد معرفی كرده بودند در روستاهای اطراف این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ حسین نجفی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه های زاغه و رازان خرم‌آباد‌، در پی اعلام این كه 2 نفر مشكوك در روستای "رنگرزان" و نقاط اطراف كه خود را مامور كمیته امداد معرفی كرده و اقدام به سرقت و خالی كردن وجه نقد صندوق صدقات می‌كردند‌، موضوع را به صورت ویژه در دستور كار قرار دادند.

وی افزود‌: ماموران با تحقیقات گسترده دو سارق را در روستاهای اطراف زاغه و رازان شناسائی و دستگیر كردند. نجفی اظهار داشت: سارقان در بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف كرده و یك كیسه وجه نقد از آنان کشف و ضبط شد‌. 182هزار نخ سیگار قاچاق در پژو 405 فردی كه 182 هزار و 400 نخ سیگار خارجی قاچاق را به وسیله یك دستگاه پژو 405 حمل می‌كرد توسط ماموران انتظامی شهرستان بروجرد دستگیر شد.

سرهنگ علی‌رضا دلیری فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در راستای مبارزه با كالای قاجاق ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت در سطح شهر به یك دستگاه پژو 405 مشكوك و آن را توقیف كردند.

وی افزود: ماموارن در بازرسی از 405 تعداد 182 هزار و 400 نخ سیگار خارجی قاچاق كشف و ضبط كردند. دلیری عنوان داشت: محموله مكشوفه همراه راننده دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شد. پراید با 143 فقره تخلف توقیف شد یك دستگاه سواری پراید با 143 فقره تخلف حادثه ساز و 406 میلیون و 900 هزار ریال خلافی توسط پلیس راه استان لرستان توقیف شد.

سرهنگ دالوند سرپرست پلیس راه لرستان در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، یک دستگاه سواری پراید توسط ماموران پلیس راه استان توقیف شد.

وی خاطر‌نشان كرد : خودرو مذكور با 143فقره تخلف حادثه‌ساز و مبلغ 406 میلیون و 900 هزار ریال خلافی روانه پاركینگ شد. كشف سوخت قاچاق در خرم‌آباد فرمانده انتظامی خرم‌آباد از کشف یك هزار و 980 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی گفت‌: ماموران انتظامی پاسگاه آبسرده، حین گشت در گردنه "مله‌تخت" به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را توقیف كردند.

وی افزود‌: در بازرسی از وانت نیسان یك هزار و 980 لیتر نفت سفید غیر مجاز کشف و ضبط شد. نجفی اظهار داشت: در این رابطه 2 نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز