فرمانده انتظامی لرستان:

نتایج تصمیمات درشورای پژوهشی پلیس لرستان باعث ارتقای احساس امنیت در بین مردم استان می شود

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۰:۰۶
کد خبر: ۲۶۹۳۰۱
نتایج تصمیمات درشورای پژوهشی پلیس لرستان باعث ارتقای احساس امنیت در بین مردم استان می شود
فرمانده انتظامی لرستان: امیدوارم که نتایج تصمیمات راهبردی و کاربردی اتخاذ شده درشورای پژوهشی پلیس لرستان ارتقای احساس امنیت در بین مردم شریف استان شود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، محمد قنبری در بیست و دومین جلسه شورای پژوهشی پلیس استان که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان برگزار شد، اظهار داشت: برای دستیابی به مرحله اقتدار مدرن، نیازمند دستیابی به دانش و پژوهش ،تشکیل سازمان حرفه‎ای، متخصص و دانش‌بنیان، تاکید بر رویکرد اجتماعی در تحقق امنیت و به کارگیری فناوری‎های نوین هستیم.

این مقام مسئول بهره‌مندی از نقطه نظرات اصحاب دانشگاهی و صاحبان علم و اندیشه را یکی از محوری‌ترین سیاست‎های پلیس استان برشمرد و افزود: عنصر اصلی اقتدار سازمان برگرفته از پشتوانه‎های نظری، فکری و سرمایه‎های انسانی و اجتماعی است.

قنبری عصر حاضر را در حوزه تغییرات سریع اجتماعی که تحت تأثیر شبکه‎های فناوری اطلاعات و ارتباطات شکل گرفته را در طول حیات بشر یک امر بی‎سابقه دانست و اظهار داشت: شرایط فوق ایجاب می‎کند که تهدیدات این تغییرات سریع اجتماعی را که منجر به پرورش انسان توده‏ایی و ذهن‌پروار می‎شود، را با سه مولفه مهم پیش‌بینی، پیشگیری و ترمیم به فرصت تبدیل کنیم که این امر جزء با بهره‎گیری از ظرفیت‎های سرشار صاحبان تفکر محقق نمی‎شود.

این مقام ارشد انتظامی، شوراهای پژوهشی را بازوان توانمند پلیس در رسیدن از کار به ساختار و احصاء نیازمندی‎های مأموریتی دانست و افزود: امیدوارم که نتایج تصمیمات راهبردی و کاربردی اتخاذ شده در این شوراها باعث ارتقای احساس امنیت در بین مردم شریف استان شود.
گفتنی است، در این جلسه پنج طرح غیر صنعتی و یک تالیف مطرح که پس از بررسی‎های لازم سه طرح و یک تالیف مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز