عصر امروز و در چارچوب لیگ برتر فوتسال کشور

شهرداری ساوه میهمان هلال احمر تبریز

۱۳۹۱/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۲۳۵
شهرداری ساوه میهمان هلال احمر تبریز
مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، عصر امروز پس از وقفه‌ای طولانی مدت پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اراک، مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، عصر امروز پس از وقفه‌ای طولانی مدت پیگیری خواهد شد.این مسابقات که به دلیل برگزاری رقابت‌های جام جهانی فوتسال یک ماه و نیم تعطیل بود از ساعت 16 امروز و با برگزاری یک دیدار از هفته دهم در تبریز پیگیری می‌شود که در این مسابقه نماینده لیگ برتری فوتسال استان مرکزی، شهرداری ساوه، میهمان قعرنشین لیگ، هلال احمر تبریز خواهد بود.

هلال احمر تبریز با هدایت علی خسروی و با سه امتیاز در جایگاه نازل سیزدهم لیگ برتر قرار گرفته است و در سوی دیگر میدان یاران رضا عقابی با کسب 9 امتیاز در جایگاه نهم هستند و بسیار امیدوارند با کسب نتایج مناسب در دیدارهای نسبتاً آسان پیش رو، اوضاع خود را در جدول بازی‌ها سر و سامان بخشند.

در سایر دیدارهای این هفته و از ساعت 16 روز پنجشنبه، شهرداری تبریز با فرش آراء مشهد، شهید منصوری قرچک با ارژن شیراز، گاز خوزستان با گیتی پسند اصفهان، دبیری تبریز با میثاق تهران و ملی حفاری ایران با صبای قم دیدار می‌کنند.

لازم به‌ذکر است؛ تیم فوتسال شهرداری ساوه در بازه‌زمانی تعطیلی لیگ، با برگزاری اردوی آماده‌سازی در شمال کشور، شرایط خود را برای ادامه رقابت‌ها بهبود بخشیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز