مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی استان مرکزی؛

مجید فروتن نیا در ریاست هیئت دو و میدانی ابقا شد

۱۳۹۲/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۴:۵۳
کد خبر: ۱۴۳۴۹۳
مجید فروتن نیا در ریاست هیئت دو و میدانی ابقا شد
مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی استان مرکزی با حضور رئیس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی، مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی استان مرکزی با حضور رئیس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد که در انتها مجید فروتن نیا برای 4 سال به عنوان رئیس این هیئت ابقا شد.

در رأی گیری به عمل آمده در این مجمع بعد از اعلام انصراف آقای احمد یعقوبی از کاندیداتوری، مجید فروتن نیا با کسب 18 رآی از 18 رأی مأخوزه در سمت خود ابقا شد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی در این جلسه ضمن تبریک به آقای فروتن نیا به خاطر انتصاب مجدد وی به عنوان ریاست هیئت دو و میدانی استان مرکزی گفت: دو و میدانی یک رشته پایه می باشد که در چند سال اخیر شرایط خوبی را داشته است و هم اکنون نیز جزو 4 رشته مدال آور المپیکی در کشور شناخته می شود.

افشین داوری گفت: استان مرکزی در رشته دو و میدانی پیشینه خوبی دارد و قهرمان های بسیاری همچون حمید سجادی به ورزش قهرمانی کشور معرفی کرده است که در این زمینه نیز مدیران استانی ورزش با توجه به تمامی مشکلات مالی و اعتباری توانسته اند وظیفه قهرمان پروری خود را به خوبی انجام دهند.

وی گفت: با توجه به فعالیت هایی که در استان مرکزی انجام شده است در رشته های پرتابی و رشته های استقامتی استعداد های خوبی در بخش آقایان و خانم ها شناسایی شده است که خیلی از این ورزشکاران موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی شده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: آقای فروتن نیا جزو قهرمانان و مربیان نام آشنا استان مرکزی در رشته دو و میدانی می باشد که در آینده نیز جهت پیشبرد رشته دو و میدانی استان مرکزی تمام تلاش خود را خواهند داشت.

سعید ملکی گفت: با توجه به مشکلات مالی که هیئت های ورزشی داشته اند سالن ورزشی شهید باهنر در اختیار هیئت دو و میدانی قرار گرفته است تا بتواند منبعی برای کسب درآمد برای این رشته ورزشی مدال آور باشد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان مرکزی نیز در خاتمه این جلسه گفت: یکی از مشکلات اصلی ورزش دو و میدانی استان مرکزی نبود پیست تارتان می باشد ولی با تمام این مشکلات توانسته ایم که در رشته های پرتابی و استقامتی جزو 3 استان برتر در سطح کشور باشیم و هم اکنون نیز 80 درصد پرتاب کننده های کشوری از استان مرکزی و مخصوصاً شهرستان ساوه هستند.

نظر شما