مدیر سازمان جوانان استان مرکزی:

اکنون جریان بیداری اسلامی و اسلام هراسی در مقابل هم قرار گرفته‌اند

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۶:۳۳:۰۰
کد خبر: ۱۵۲۵۳
اکنون جریان بیداری اسلامی و اسلام هراسی در مقابل هم قرار گرفته‌اند
عین القضاتی در جشن «جوانان و بیداری اسلامی» گفت: اکنون جریان اسلام هراسی و بیداری اسلامی در مقابل هم قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اراک، جشن جوانان و بیداری اسلامی صبح امروز در سالن زیتون هلال احمر استان مرکزی برگزار شد.

در این مراسم دبیر کمیته جوانان ستاد دهه فجر استان مرکزی با تبریک سی و دومین سالگرد سقوط نظام شاهنشاهی، ضمن تشریح برنامه های کمیته جوانان ستاد دهه فجر گفت: کمیته جوانان با بیش از ده عضو تشکیل و با 180 برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری در دهه فجر به ایفای وظیفه می پردازد.

وی با تاکید بر اینکه جوانان آینده سازان این مملکت هستند، ادامه داد: ما با بر پایی جشن جوانان و بیداری اسلامی پیام انقلاب را به جوانان برسانیم.

مدیر سازمان جوانان استان مرکزی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در خصوص صدور انقلاب، اظهار داشت: الآن ما شاهد هستیم که بعد از سی و دو سال آرام آرام کشورهای دیگر پیام امام را دریافت می کنند و انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر در حال شکل گیری است.

عین القضاتی ادامه داد: کسانی که در مصر و تونس انقلاب کرده اند همه جوان هستند.

وی با بیان اینکه غربی ها برای مقابله با جریان بیداری اسلامی، اسلام هراسی را در دستور کار خود قرار داده اند، ابراز داشت: اکنون جریان اسلام هراسی و بیداری اسلامی در مقابل هم قرار گرفته اند.

عین القضاتی با اشاره به نقش جوانان در پیشرفت کشور، اظهار داشت: ما شاهد هستیم که جوانان ما به فناوری های مختلف از قبیل هسته ای و صنعت دست پیدا کرده و روز به روز در حال پیشرفت هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جهت آشنایی جوانان و هم چنین تشویق دانش آموزان نخبه ، تعدادی از دانش آموزان سال آخر متوسطه که معدل آنها بالاتر از 18باشد جهت بازدید از مجتمع آب سنگین اراک به خنداب اعزام می شوند.

نظر شما