مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

۱۸۲ برنامه فرهنگی ورزشی در ماه رمضان در استان مرکزی برگزار می‌شود

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۱۱۱۳
۱۸۲ برنامه فرهنگی ورزشی در ماه رمضان در استان مرکزی برگزار می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری 182 برنامه فرهنگی و ورزشی در طول ماه مبارک رمضان در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اراک، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری 182 برنامه فرهنگی و ورزشی در طول ماه مبارک رمضان در سطح استان خبر داد.

سعید ملکی اظهار کرد: در حوزه ورزش 147 مسابقه ورزشی در 25 رشته ورزشی با عنوان مسابقات جام رمضان در گروه‌های مختلف سنی در سطح استان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و جوانان نیز 35 فعالیت فرهنگی پرورشی در مناطق مختلف شهری و روستایی با همکاری هیئت‌های ورزشی در دستور کار قرار گرفته که در مجموع 182 برنامه فرهنگی و ورزشی در طول ماه مبارک رمضان در سطح استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه مسئولان ورزشی استان با برگزاری این برنامه‌ها در طول ماه مبارک رمضان در راستای ارتقای سطح سلامت و فرهنگ نشاط و شادی در جامعه تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: از مجموع این برنامه‌ها 20 برنامه در اراک، 14 برنامه در ساوه، 21 برنامه در خنداب، 17 برنامه در کمیجان، 15 برنامه در خمین، 13 برنامه در شازند، 9 برنامه در دلیجان، 8 برنامه در آشتیان، 7 برنامه در فراهان، 8 برنامه در زرندیه، 7 برنامه در تفرش و 8 برنامه در محلات اجرا می‌شود.

به گفته وی در برگزاری این برنامه‌ها دستگاه‌هایی چون فرمانداری‌ها، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و دهیاری‌ها مشارکت دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید و سرکشی از سالن ورزشی روستای حصار شازند اظهار کرد: این پروژه هم اکنون از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

ملکی گفت: پیش از ساخت این سالن ورزشکاران رزمی در سالنی غیر استاندارد به تمرین و مسابقه می‌پرداختند که با توجه به درخواست‌ها و پیگیری‌ رسانه‌ها 260 متر فضای مفید برای ساخت این سالن در نظر گرفته شد که با آماده سازی آن آقایان و بانوان ورزشکار می‌توانند در این سالن به تمرین بپردازند.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر سالن ورزشی داودآباد، کارچان، زرندیه، خنداب و روستای اناج در دست اقدام است که به زودی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما