رئیس گروه ورزش بانوان استان مرکزی:

اردوی تیم ملی راگبی بانوان به میزبانی اراک برگزار می‌شود

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۴:۴۱
کد خبر: ۲۶۲۳۰۲
اردوی تیم ملی راگبی بانوان به میزبانی اراک برگزار می‌شود
رئیس گروه توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری اردوی تیم ملی راگبی بانوان به میزبانی اراک خبر داد

به گزارش برنا از اراک رئیس گروه توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری اردوی تیم ملی راگبی بانوان به میزبانی اراک خبر داد.

بیتا آرستی اظهار داشت: این اردو از 26 بهمن ماه تا سوم اسفند ماه در زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود.
 
وی تصریح کرد: همچنین مسابقات طناب‌کشی قهرمانی کشور نیز با حضور استان‌های مختلف 29 بهمن ماه به میزبانی اراک برگزار خواهد شد.
رئیس گروه توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی همچنین از برگزاری یک دوره کلاس مقدماتی سنگ‌نوردی ویژه بانوان خبر داد و گفت: این دوره از 25 تا 27 بهمن ماه در سالن سنگنوردی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک و با حضور مدرس فدراسیون سنگ‌نوردی برگزار می‌شود .
آرستی با اشاره به حضور تیم جودوی استان در مسابقات قهرمانی کشور بیان داشت: این مسابقات 24 بهمن ماه به میزبانی استان یزد برگزار شد که نمایندگان استان مرکزی در اوزان 52، 57، 63، مثبت و منفی 70 کیلوگرم به مربیگری صبا کرمی در این رقابت‌ها حضور خواهند یافتند.
وی حضور نماینده استان مرکزی در مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی کشور از 25 تا 28 بهمن ماه در تهران را از دیگر رویدادهای ورزشی پیش روی استان عنوان کرد.

نظر شما