مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

امروز مولفه‌های موفقیت در آموزش و پرورش مبتنی بر تحول بنیادین است

۱۳۹۱/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۱۷۸
امروز مولفه‌های موفقیت در آموزش و پرورش مبتنی بر تحول بنیادین است
محمد علی امیری امروز مولفه‌های موفقیت در آموزش و پرورش مبتنی بر تحول بنیادین است.

به گزارش خبرنگار برنا از مازندران محمد علی امیری درجمع معلمان نمونه كشوری و مشاوران افتخاری آموزش و پرورش استان گفت: امروز مولفه‌های موفقیت در آموزش و پرورش مبتنی بر تحول بنیادین است.

مدیر كل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینكه آموزش و پرورش امروز كه سند آن بر پایه‌های مبانی نظری استوار است با گذشته متفاوت است، اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از این منظر سند پرافتخاری است كه به چگونگی تربیت انسان‌ها با تراز جمهوری اسلامی می‌پردازد و باید در آن انسان مطلوب و شایسته و متعهد تربیت گردد.

وی با اشاره به این كه آموزش و پرورش یک نهاد صرفا آموزشی نیست تصریح كرد: در سند تحول تدوین شده، آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد فرهنگی اجتماعی و مدرسه كانون فرهنگی و تربیتی بوده كه عهده دار تربیت دانش آموزان است.

امیری افزود: معلمان بزرگ و ارزشمند جامعه بزرگ را می‌سازند و اگر جامعه‌ای آرمانی و مطلوب می‌خواهیم باید یک انسان آرمانی و مطلوب بسازیم كه آن انسان مطلوب و آرمانی در مدرسه و توسط معلمان اندیشمند ساخته می‌شود.

مدیر كل آموزش و پرورش مازندران خاطر نشان كرد: تغییرات ناشی از پدیده جهانی شدن، تحولات گسترده علم و فناوری و ضرورت پاسخگویی هوشمندانه نظام تربیتی كشور به اقتضائات، ایجاب می‌کند نظام تعلیم و تربیت كشور نیز متناسب با آن، تحولاتی را به‌صورت بنیادین لحاظ کند.

امیری با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش استان در ماه اخیر گفت: استان مازندران رتبه اول كشور در شورای آموزش و پرورش، رتبه عالی در ستاد پشتیبانی و هماهنگی بسیج دانش آموزی، كسب رتبه اول و دریافت دیپلم افتخار از چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد، كسب رتبه نخست ارزیابی عملكرد در حوزه فعالیت‌های 6.3.3 و سواد آموزی در سطح ادارات كل را به‌دست آورده كه همه این موفقیت‌ها از مدرسه به عنوان كانون تربیت، نشات گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز