نماینده مردم بهشهر در گفت‌وگو با برنا:

برگزاری رقابت‌های كشتی شهید هاشمی نژاد در سالن جدید بهشهر

۱۳۹۱/۰۹/۰۲ - ۰۰:۳۴:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۲۶۵
برگزاری رقابت‌های كشتی شهید هاشمی نژاد در سالن جدید بهشهر
احمدعلی مقیمی در مجلس گفت: رقابت‌های كشتی شهید هاشمی نژاد در سالن جدید بهشهر برگزار می‌شود.

احمد علی مقیمی روز چهارشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار برنا در استان مازندران افزود: ساخت این سالن كه از آرزوهای دیرینه مردم بهشهر بود، با تلاش‌های صورت گرفته در ماه‌های اخیر برای برگزاری مسابقات بین المللی كشتی شهید هاشمی نژاد آماده می‌شود.

وی گفت: این رقابت‌ها، به مسابقاتی تاثیرگذار در رده سنی جوانان تبدیل شده است و می‌طلبد از تمام ظرفیت‌های شهرستانی و استانی برای برگزاری مطلوب آن استفاده كنیم.

او افزود: كار ساخت سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر از سال70 آغاز شد، اما تاكنون به بهره برداری نرسیده است.

نایب رییس كمیسیون عمران مجلس افزود: پارسال و پس از برگزاری نهمین دوره رقابت‌های كشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد متعهد شدیم دوره آینده این رقابت‌ها را در سالن جدید برگزار می‌كنیم و با توجه به اتحاد قابل تقدیر مسوولان بهشهری، این سالن نیمه تمام پیش از آغاز رقابت‌ها تكمیل خواهد شد.

مقیمی گفت: در دیدار روز گذشته با وزیر و معاونان وزیر ورزش و جوانان، درخواست‌هایی برای برگزاری مطلوب دهمین دوره این رقابت‌ها و همچنین چگونگی فعالیت ویژه برای تكمیل سالن شهید هاشمی نژاد را مطرح كردیم كه مورد موافقت قرار گرفت.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: احداث این سالن ورزشی در سال 70 دارای توجیه بود و در آن زمان از مكان‌های بسیار مجهز محسوب می‌شد، اما در شرایط كنونی متناسب با جمعیت شهرستان نیست و كارآیی لازم را نخواهد داشت.

نظر شما