بخشدار لاریجان در گفت‌وگو با برنا خبر داد

توزیع بیش از ۳۰۰هزار لیتر زمستانه در لاریجان آمل

۱۳۹۱/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۰۲۳۵
توزیع بیش از ۳۰۰هزار لیتر زمستانه در لاریجان آمل
فضلی گفت: با حمایت مسوولان شرکت توزیع پخش فرآورده‌های نفتی آمل این مقدار سوخت اختصاص داده شده برای بخش کوهستانی لاریجان آمل در حال توزیع است.

ˈولی محمد فضلی بخشدار لاریجان در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در آمل گفت: با حمایت مسوولان شرکت توزیع پخش فرآورده‌های نفتی آمل این مقدار سوخت اختصاص داده شده برای بخش کوهستانی لاریجان آمل در حال توزیع است.

وی افزود: سوخت زمستانه در بخش لاریجان آمل به خوبی ذخیره شده و به دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این مناطق نیزتوصیه و تاکید شده، به صورت جدی و با هماهنگی با اداره‌های ذی‌ربط پیگیر تامین و سوخت متقاضیان باشند.

بخشدار لاریجان آمل همچنین به تمهیدات لازم برای آمادگی نیروهای امدادی این بخش برای مناطق برفگیر جاده هراز اشاره کرد و ادامه داد: همه امکانات در بخش لاریجان مهیا است و در بعضی از مناطق برفگیر، ماموران راهداری اقدام به نمک پاشی خواهند کرد.

فضلی اضافه کرد: همچنین مدارس شبانه روزی و مساجد بین راهی در جاده هراز نیز برای اسکان احتمالی مسافران گرفتار در برف پیش بینی شده است.

وی در عین حال اضافه کرد: بارش برف اکنون در برخی روستاهای بخش لاریجان آمل ادامه دارد اما مشکلی برای تردد ساکنان پیش نیامده است.

بخش کوهستانی و ییلاقی لاریجان شهرستان آمل با حدود 80 روستا و بیش از 11هزار نفر جمعیت در مسیر آمل به تهران در جاده هراز واقع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز