رییس شورای اسلامی شهر آمل:

دو طرح درون شهری آمل در آستانه بهره برداری

۱۳۹۱/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۵:۰۷
کد خبر: ۱۱۰۲۳۷
دو طرح درون شهری آمل در آستانه بهره برداری
قاسمی گفت: پل روگذر جانبازان و بلوار جدید شهید امین طبرسی از طرح‌های مهم شهرداری آمل است که با هدف کاهش بار ترافیکی درون شهری طراحی شده و مراحل پایانی آن در حال اجراست.

ˈعلی قاسمی رییس شورای اسلامی شهر آمل در گفت‌وگویی با خبرنگار برنا در آمل گفت: پل روگذر جانبازان و بلوار جدید شهید امین طبرسی از طرح‌های مهم شهرداری آمل است که با هدف کاهش بار ترافیکی درون شهری طراحی شده و مراحل پایانی آن در حال اجراست.

وی افزود: این دو طرح مهم عمرانی شهرداری آمل به عنوان بزرگترین طرح‌های درون شهری در استان مازندران مطرح است که با حمایت شورای اسلامی شهر آمل توسط شهرداری در حال اجرا است.

رییس شورای اسلامی شهرآمل، با اشاره به طرح بلوار شهید امین طبرسی، گفت: برای بازگشایی مسیر هزار و200متر بلوار شهید امین طبرسی، پرداخت هزینه‌های تعریض به مالکان و ایجاد زیرساخت‌ها و تکمیل آن بیش از 250میلیارد ریال است که 140 میلیارد ریال آن به صورت نقدی به مالکان پرداخت شد.

قاسمی، همچنین در مورد روند اجرای پل روگذر جانبازان که تقاطع بلوار جانبازان و طالب آملی است، اشاره کرد و افزود: پل روگذر جانبازان 480 متر در دو خط عبور رفت و دو خط عبور برگشت و 90 سانتی متر پیاده رو در طرفین آن برنامه ریزی شده و تاخیر چندماهه آن هم به علت نواسانات قیمت سیمان وآهن بوده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون حدود 22 متر از کل این مجموعه برای اتصال پل باقیمانده که این طرح با جدیت و زمان بندی جدید در حال انجام است و تا بهمن ماه امسال آماده افتتاح و قابل استفاده شهروندان آملی خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهرآمل تصریح کرد: با بهره برداری از این دو طرح مهم شهری در آمل بخش زیادی از مشکلات ترافیکی این شهر کاهش خواهد یافت.

وی از صبر و همراهی شهروندان آملی در همکاری با شهرداری در اجرای سریع‌تر طرح‌های شهرداری قدردانی کرد و گفت: به طور قطع آثار و مزایای طرح‌های در حال اجرا در سال‌های آینده برای شهروندان بیشتر لمس خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهرآمل همچنین در بخش دیگری از مصاحبه خود با خبرنگاران شعبه خانه مطبوعات این شهرستان تغییرات انجام گرفته در حوزه شهرداری پس از حضور ˈاحمد امیرسلیمانی به عنوان شهردار آمل را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه اکنون اعضای شورای اسلامی شهر از انتخاب امیرسلیمانی به عنوان شهردار آمل که با درایت و تدبیر در شرایط سخت اقتصادی مدیریت کرده رضایت کامل دارند و این رضایتمندی را شهروندان این شهر نیز در نظرسنجی های شورا اعلام می‌کنند.

قاسمی اضافه کرد: شهرداری آمل در سه ماه مانده به پایان سال در آستانه تحقق بودجه 370 میلیارد ریالی سال 91 هست و این درحالی است که در شرایط اقتصادی موجود جامعه، شهروندان آملی به خوبی با برنامه‌های شهری همراه هستند.

وی یادآورشد: شورای اسلامی شهر آمل در بودجه سال آینده برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام تعریض بلوارامام رضا(ع)، بلوارسردارشهید قاسمی، کوچه رحیمی و نیز طرح‌های دیگر با 500میلیارد ریال برنامه ریزی لازم را انجام داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز