فرمانده بسیج شرکت گاز استان مازندران خبر داد

اجرای۲۲۳ برنامه توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید حسینی گاز مازندران در سال جاری

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۵۳۸۹
اجرای۲۲۳ برنامه توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید حسینی گاز مازندران در سال جاری
سید حمزه عمادی گفت: 223برنامه توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید حسینی گاز مازندران در سال 1391 اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان مازندران،"سید حمزه عمادی" در جلسه شورای بسیج گاز استان که با حضور اعضای شورا و فرماندهان بسیج نواحی گاز مازندران برگزار شد، با بیان مطلب فوق افزود: باید به بهترین نحو به وظایف و مسئولیت‌های محوله عمل کنیم تا شرمنده شهدای گرانقدر و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس نباشیم.

وی با بیان اینکه باید ادامه دهنده راه ایثارگران دفاع مقدس باشیم، ادامه داد: باید به بهترین نحو ممکن برای اجرای برنامه‌هایی در شان و منزلت این عزیزان در شرکت گاز مازندران برنامه ریزی شود.

عمادی با تقدیر از فرماندهان ستادی و نواحی شرکت گاز استان در راستای انجام مطلوب وظایف محوله گفت: در طول سال به‌ویژه در ایام دهه مبارک فجر برنامه‌های خوبی در شرکت گاز مازندران برگزار و رضایت کاملی نیز از این برنامه‌ها حاصل شد.

وی همچنین با اشاره به اعزام چند کاروان بسیج گاز در سطح استان مازندران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در روزهای پایانی سال افزود: باید به بهترین نحو ممکن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید انقلاب منتقل شود که حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور در راستای تحقق این مهم بسیار موثر خواهد بود.

گفتنی است؛ حاضران در ادامه جلسه به بحث و تبادل نظر در راستای موارد مطروحه و برنامه ریزی برای انجام هرچه مطلوب تر وظایف محوله در راستای ماموریت‌های بسیج پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز