استاندار مازندران در مراسم آزادسازی ۱۸زندانی دیه ناشی از تصادفات رانندگی:

این اقدام ارزنده موجبات شادی و احیای روحی و اقتصادی و تداوم زندگی این زندانیان را فراهم آورده است

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۳:۲۸
کد خبر: ۱۱۵۹۴۸
این اقدام ارزنده موجبات شادی و احیای روحی و اقتصادی و تداوم زندگی این زندانیان را فراهم آورده است
سید علی اکبر طاهایی در حضور رییس کل بیمه مرکزی و برخی مدیران کشوری و استانی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌ها تاكید كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در مازندران، سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران در مراسم آزادسازی 18زندانی دیه ناشی از تصادفات رانندگی مازندران، به توفیقات صنعت بیمه کشور در سایه سار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: باید فرهنگ بیمه در کشور تقویت و نهادینه شود.

طاهایی با بیان این که برای نهادینه کردن فرهنگ بیمه در جامعه از سوی بیمه مرکزی گام‌های خوبی برداشته شده است، عنوان کرد: با تقویت بیمه‌ها می‌توان بدون اتکا به بودجه کشور و تحمیل هزینه بر دولت، مشکلات مردم در مواقع بروز حوادث را رفع کرد.

وی اقدام بیمه مرکزی در آستانه سال نو مبنی بر آزاد کردن 18 زندانی ناشی از تصادفات رانندگی در مازندران را ستود و گفت: این اقدام ارزنده موجبات شادی و احیای روحی و اقتصادی و تداوم زندگی این زندانیان و خانواده‌های آن‌ها را فراهم آورده است.

طاهایی با اشاره به لزوم ارتقای وضعیت زندان‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی برای زندانیان، گفت: باید با فرهنگ سازی، زندان‌های استان به مکانی برای تهذیب و تربیت زندانیان و بازگشت آنان به مسیر سازندگی جامعه تبدیل شود.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: امید است روزی با ارتقا فرهنگ بیمه و قانون مداری شاهد محبوس شدن زندانیان دیه ناشی از تصادفات نباشیم.

گفتنی است؛ در این روز با حضور استاندار، رییس کل بیمه مرکزی و برخی مدیران کشوری و استانی، 18 زندانی دیه ناشی از تصادفات رانندگی استان با ابتکار صندوق تامین خسارت بیمه مرکزی ایران، از زندان‌های استان آزاد شدند.

نظر شما