در تورنمنت بین‌المللی ارمنستان؛

اتومبیل‌رانان مازندران طلایی شدند

۱۳۹۲/۰۲/۱۳ - ۰۴:۰۱:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۰۴۴
اتومبیل‌رانان مازندران طلایی شدند
علیرضا یگانگی گفت: تورنمنت بین‌المللی به میزبانی ارمنستان در شهر ایروان برگزار شد و ورزشکاران مازندرانی در بین پنج کشور موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران از کسب سه مدال طلا، نقره توسط ورزشکاران مازندرانی در تورنمنت بین‌المللی ارمنستان خبر داد.
 
علیرضا یگانگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در شهرستان ساری با بیان این‌که این مسابقات به میزبانی ارمنستان در شهر ایروان برگزار شد، گفت: ورزشکاران مازندرانی در بین پنج کشور موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره شدند.
 
وی گفت: حسن اکبرنژاد در قسمت اتومبیلرانی دیفرانسیل موفق و ایرج اسلامی در بخش موتور کلاس 250 به مدال طلا رسیدند.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران همچنین از کسب مدال نقره اسلامی در بخش تیمی خبر داد و افزود: در ماده 125 تیمی قهرمان قهرمانان این ورزشکار مازندرانی موفق به مدال نقره شد.
 
یگانگی در ادامه از برگزاری مسابقات دیفرانسیل خانوادگی قهرمانی کشور در کلاردشت خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات با حضور خانواده ورزشکاران 20 اردیبهشت برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به میزبانی مازندران در رقابت‌های بین‌المللی شش‌جانبه اتومبیلرانی در بابلسر گفت: در دو ماه آینده این مسابقات با حضور شش کشور ترکیه، گرجستان، ارمنستان، قزاقستان، بلغارستان ایران و مازندران برگزار می‌شود.
 
رئیس هیئت اتومیبلرانی و موتورسواری مازندران در ادامه از میزبانی سه مسابقات قهرمانی کشور در استان خبر داد و اذعان داشت: با توجه به تقویم ارائه شده به فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان در آینده نزدیک میزبان موتور کراس، رالی و کارتینگ قهرمانی کشور در استان هستیم.

یگانگی گفت: مسابقات موتور کراس در بهشهر، رالی در میانکاله و کارتینگ نیز در نوشهر برگزار می‌شود.
 
وی در پایان درباره مجمع انتخابات هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران افزود: این مجمع که قرار بود در سال گذشته برگزار شود، بنا به دلایلی برگزار نشد و به احتمال فراوان پس از انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

نظر شما