رییس ستاد انتخابات استان

یك میلیون و ۸۳۵ هزار نفر در استان رای دادند

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۵:۱۱
کد خبر: ۱۲۶۰۸۱
یك میلیون و ۸۳۵ هزار نفر در استان رای دادند
ابراهیمی : روند شمارش آرا شروع شده و تلاش همه همكارانم این است كه شمارش با دقیق ترین و آسان ترین و سریع ترین روش انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: از مجموع 2 میلیون و 68 هزار و 843 واجد شرایط مازندرانی تاكنون 1 میلیون و 835 هزار نفر در انتخابات شركت كردند.

هادی ابراهیمی دقایقی پیش در نشست خبری در محل ستاد انتخابات استان اعلام كرد: حدود 90 درصد مردم مازندران در انتخابات مشاركت نمودند.

وی افزود: مردم ولایی مازندران در كنار ملت سرافراز ایران اسلامی امروز حماسه ای به یادماندنی خلق كردند.

ابراهیمی با اشاره به اینكه دشمن از یك سال پیش با تحمیل سنگین ترین فشارهای اقتصادی به كشور سعی در دلسرد نمودن مردم به نظام اسلامی داشتند، تصریح كرد: اما امروز مردم سراسر كشور و بویژه استان مازندران با نمایش بزرگواری، بصیرت، وظیفه شناسی و پایبندی خود به نظام اسلامی، همه جهانیان را حیرت زده كردند.

وی به همه مردم مازندران و رسانه ها كه اسباب این شورآفرینی را فراهم نمودند تقدیر و تشكر كرد و ادامه داد: نام هر شخصی كه از صندوق ها بیرون بیاید محترم است.
رییس ستاد انتخابات استان بیان داشت: روند شمارش آرا شروع شده و تلاش همه همكارانم این است كه شمارش با دقیق ترین و آسان ترین و سریع ترین روش انجام شود.

وی با اشاره به اینكه هنوز برخی از شعبه ها آمار مشاركت خود را ارسال نكرده اند، تاكید كرد: یقیناً آماری كه اعلام كردم اندكی افزایش پیدا خواهد كرد.

ابراهیمی هم چنین از تلاش های مجدانه نیروهای انتظامی و بسیج به دلیل تامین امنیت برگزاری انتخابات تقدیر كرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز