معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری مازندران:

در سایه ولایتمداری می‌توان به تمدن نوین اسلامی دست یافت

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۸:۲۵
کد خبر: ۱۴۵۱۸۹
در سایه ولایتمداری می‌توان به تمدن نوین اسلامی دست یافت
مهدی معصومی گرجی رسیدن به تمدن نوین اسلامی و احیای ارزش‌های دینی و ملی را از جمله اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران،‌ معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری مازندران، به مناسبت هفته ولایت در جمع هنرمندان تجسمی این مرکز، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، رسیدن به تمدن نوین اسلامی و احیای ارزش‌های دینی و ملی را از جمله اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که در سایه ی ولایتمداری می توان به آن دست یافت.

مهدی معصومی گرجی در ادامه سبک زندگی ایرانی و اسلامی را سبکی برآمده از ارزش‌های والای انسانی و الهی دانست و افزود: توجه به ارزش‌های دینی و فرهنگی در خانواده نخستین گام برای احیا و تقویت سبک زندگی ایرانی و اسلامی جهت معرفی به جهانیان و مقابله با رسوخ الگوهای منحرف غربی است.

وی در ادامه ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه را از دیگر ضرورت‌ها و اهداف حوزه هنری عنوان کرد و گفت: ایجاد نشاط معنوی در جامعه از طریق برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری با هدف احیای روحیه امید و خودباوری در بین عموم مردم از دیگر اهداف مهم این مرکز است که در تلاشیم تا با رفع موانع به آن فائق آییم.

در پایان، هنرمندان با بیان دیدگاه‌های خود در خصوص وضعیت و جایگاه هنرهای تجسمی در استان خواستار توجه بیشتر مسئولان به مقوله هنر به عنوان مؤثرترین ابزار کاربردی در مقابل هجمه فرهنگی بیگانگان و احیای ارزش‌های دینی و ملی جامعه شدند.

نظر شما