کارشناس مسائل سیاسی:

امروز مردم دنیا پرچم آمریکا را برای آتش زدن خریداری می‌کنند

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۱۷:۲۱:۳۹
کد خبر: ۱۴۸۶۷۵
امروز مردم دنیا پرچم آمریکا را برای آتش زدن خریداری می‌کنند
دادفر گفت: اگر امروز از مردم دنیا نظرسنجی به‌عمل آید هیچ دولتی همانند آمریکا منفورتر نیست و بیشتر مردم دنیا امروز پرچم آمریکا را برای آتش زدن خریداری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سپاه كربلا شهرستان ساری، شیرزاد دادفر کارشناس مسائل سیاسی در این گردهمایی ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزای آقا امام حسین(ع) و 72 تن از یاران با وفایش با اشاره به 3 پیامبر درونی انسان گفت: فطرت، عقل و وجدان 3 پیامبر درونی هستند که در مسیر زندگی انسان را رهنمون می کنند.

وی با اشاره به 3 عنصر منطق و عقل، حماسه و عزت و عاطفه از منظر مقام معظم رهبری که از عناصر قیام حضرت امام حسین (ع) است از جایگاه نهاد مقدس سپاه در نزد حضرت آقا سخن به میان آورد و گفت: مقام معظم رهبری در دیداری که با مسئولان و فرماندهان سپاه داشتند مجموعه سپاه را تشبیه به شیء گرانبهایی کردند که اگر در دست انسان باشد ناخود آگاه مواظبت می کند تا آن شیء گم نشود و این نشان از جایگاه نقش سپاه در نظام اسلامی دارد.

این کارشناس در ادامه تشریح کرد : طبق فرمایش مقام معظم رهبری اعتماد به آمریکا موجبات ضربه و ضرر و زیان می شود و این از سابقه آمریکا در تاریخ نمایان است، اگر امروز از مردم دنیا نظرسنجی به عمل آید هیچ دولتی همانند آمریکا منفورتر نیست و بیشتر مردم دنیا امروز پرچم آمریکا را برای آتش زدن خریداری می کنند.


نظر شما