رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنكابن خبر داد:

عملیات برفروبی در سطح محورهای ارتباطی تنكابن ادامه دارد

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۸:۴۷
کد خبر: ۱۶۲۹۱۴
عملیات برفروبی در سطح محورهای ارتباطی تنكابن ادامه دارد
با توجه به حجم بالای برف (بالغ بر 1/20 متر) در سطح محورهای تنكابن، عملیات برفروبی و یخ زدایی راه‌های ارتباطی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنكابن از اجرای عملیات برفروبی و یخ زدایی محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به حجم بالای برف (بالغ بر 1/20 متر) در سطح محورهای تنكابن، عملیات برفروبی و یخ زدایی راهای ارتباطی همچنان ادامه دارد.
 
رحمان طالش حسینی گفت: پس از بارش سنگین و مداوم برف و كولاك در غرب استان و انسداد محورهای ارتباطی، نیروهای راهداری بلافاصله با تمامی امكانات و ماشین آلات راهداری اقدام با بازگشایی محورهای ارتباطی کردند.

وی از فعالیت شبانه روزی راهداران برای بازگشایی محور «چالكرود- نشتارود» خبر داد و گفت: خوشبختانه راهداران سخت كوش مستقر در سطح محور مذكور توانستند پس از ساعت‌های تلاش و كوشش دو لاین محور مذكور را بازگشایی کنند.
 
طالش حسینی افزود: ان شاءالله به محض بازگشایی و تردد خودروها در محورهای اصلی، اكیپ های راهداری به كمك دیگر راهداران برای بازگشایی محورهای فرعی و روستایی اعزام خواهند شد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنكابن اظهارکرد: جهت تسریع در انجام امور راهداری و بازگشایی محورها، این اداره از امكانات و ماشین آلات اداره كل راه و شهرسازی استان البرز برای بازگشایی محورها استفاده کرده كه جا دارد از همكاری و مساعدت مسوولان این اداره كل جهت رفع مشكلات مردم قدردانی کنم.

وی خاطر نشان ساخت: با توجه به حجم بالای ترافیك در سطح محورهای غرب استان و سهولت در امر امداد رسانی و بازگشایی محورها از مردم و مسافران عزیز تقاضا داریم از سفرهای غیر ضروری به این مناطق پرهیز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز