استاندار مازندران:

القای جنگ شهرها در استان خیانت به آرمان‌های انقلاب است

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۵:۴۴
کد خبر: ۱۷۱۷۷۷
القای جنگ شهرها در استان خیانت به آرمان‌های انقلاب است
استاندار با اشاره به تلاش همه مسوولان استان در جهت اعتلا و توسعه مازندران، گفت: نگاه ما به همه مناطق استان یكسان و هدف ما توسعه همه جانبه مازندران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، ربیع فلاح جلودار با اشاره به تلاش همه مسئولین استان در جهت اعتلا و توسعه مازندران، گفت: نگاه ما به همه مناطق استان از غربی ترین تا شرقی ترین نقطه، یكسان و هدف ما توسعه همه جانبه مازندران است.

استاندار مازندران در نشست شهرداران استان با اشاره به برخی اظهارنظرهای اختلاف برانگیز با این مضمون كه جنگ شهرها در استان به راه افتاده است، تصریح كرد: القای این چنین افكار تفرقه افكنانه دور از شان مردم و مسئولان مازندران و خیانت به آرمان‌های انقلاب است، مبنای فعالیت ما شایسته سالاری و استفاده از تمام ظرفیت های مدیریتی برای رشد و بالندگی مازندران است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان ساخت: دولت تدبیر و امید از نخستین روز فعالیتش، همه توان خود را در این راستا و عبور كشور از شرایط سخت اقتصادی معطوف ساخته است كه كاهش نرخ تورم نمونه بارز آن است.
 
ربیع فلاح توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی را بسیار مهم ارزیابی كرد و افزود: در همین مدت بیش از 2 برابر بودجه استان با بخش خصوصی قرارداد امضا كردیم كه در آینده آثارش نمایان خواهد شد.

استاندار مازندران بر لزوم فراهم کردن شرایط لازم جهت حضور سرمایه گذاران در استان تاكید كرد و گفت: سال 93 آغاز یك حركت عظیم و هدفمند در حوزه سرمایه گذاری استان خواهد بود.

فلاح اضافه كرد: باید ابعاد گوناگون اقتصاد مقاومتی در همه شئونات كاری و زندگی ما تبیین و تعریف شود و سرلوحه برنامه ریزی های مدیران قرار گیرد.
 
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به درپیش بودن سال نو و سفرهای نوروزی در استان، تاكید كرد: یكی از مهم ترین مسائلی كه باید در دستور كار همه مسوولان و بویژه شهرداران قرار گیرد، نظارت بر قیمت هاست، تحت هیچ شرایطی نباید تا پایان ایام نوروز افزایش قیمت در استان مشاهده شود.

وی حضور تعداد بالای مسافر و گردشگر در مازندران را فرصتی مغتنم برشمرد و تصریح كرد: باید راه های استفاده بهینه از حضور گردشگر را بیابیم و با برنامه ریزی صحیح و اصولی، از این فرصت در جهت توسعه اقتصادی استان استفاده كنیم.

وی در ادامه به نظافت شهرها و جاده ها و مدیریت بهینه پسماند استان در تعطیلات نوروز اشاره كرد و اظهار کرد: این موضوع معیار مهمی برای سنجش شهرداران خواهد بود.

فلاح جلودار در بخش دیگری از سخنانش به اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها اشاره كرد و بیان کرد: خوشبختانه یك تجربه خوب از گذشته داریم بنابراین اجرای فاز دوم به مراتب آسان تر خواهد بود.

وی ادامه داد: بخش مهمی از بار اجرای این قانون به عهده شهرداران است و ما انتظار همكاری صمیمانه و مجدانه از آن‌ها داریم.

استاندار مازندران احیای بافت فرسوده شهرها و توسعه فضای سبز را از جمله دیگر مسائل مهمی دانست كه شهرداران باید مورد توجه قرار دهند و تاكید كرد: مردم ما دانا، فكور و همیشه همراه هستند، پس در اجرای امور از مشاركت آنها استفاده كنید.

وی در پایان از زحمات نیروهای امنیتی و انتظامی استان به جهت تامین نظم و امنیت و همكاری و همراهی همیشگی با مدیران استانی و شهرستانی قدردانی كرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز