با حضور استاندار مازندران انجام شد

افتتاح گازرسانی به ۹ روستای بخش نشتا تنكابن

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۰:۳۹
کد خبر: ۱۸۰۹۳۷
افتتاح گازرسانی به ۹ روستای بخش نشتا تنكابن
استاندار مازندران گفت: امسال سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی است و امیدوارم مدیریت جهادی در استان حاكم شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، استاندار مازندران گفت: امسال سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی است و امیدوارم مدیریت جهادی در استان حاكم شود و همه برای پیشرفت و توسعه مازندران عزمشان را جزم كنند.

ربیع فلاح جلودار كه در آئین افتتاح گازرسانی به 9 روستای بخش نشتا تنكابن سخن می گفت با اشاره به  اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها گفت: در فاز اول این طرح به طور کامل توسط دولت قبل اجرا نشد.

وی افزود: قرار بود با اجرای فاز اول هدفمند کردن یارانه ها 50 درصد درآمد حاصله به صورت یارانه نقدی به مردم  پرداخت شده و 50 درصد دیگر برای بخشهای تولیدی، عمرانی و اجرایی کشور مورد استفاده قرار گیرد كه این مهم محقق نشد.

مقام عالی دولت همچنین به بحران برف اخیر غرب مازندران در بهمن ماه سال گذشته اشاره كرد و گفت: 880 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت وارده به این استان در بخش کشاورزی بود  که در حال پیگیری برای جبران خسارات از سوی دولت هستیم .

فلاح تاكید كرد: حادثه یک بار اتفاق می افتد و بحث بیمه باغ و محصولات و دیگر  موارد باید جدی گرفته شود.

وی از واگذاری تسهیلات کم بهره برای بازسازی باغات مناطق آسیب دیده از برف خبر داد و گفت: این وظیفه دولت است که به مردم خدمت رسانی کند و من نیز به عنوان یک کشاورززاده در کنار کشاورزان و دیگر  آسیب دیدگان در برف هستم.

استاندار مازندران سال 93 را سالی همراه با بروز اتفاقات خوب در حوزه های اقتصادی استان اعلام نموده و پیشرفت اقتصادی کشور را در گرو حضور پر رنگ سرمایه گذاران بخش خصوصی دانست و افزود: در همین راستا همایشی  با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در اردیبهشت ماه سال جاری در مازندران برگزار خواهد شد.

ربیع فلاح با اشاره به ظرفیت بسیار غنی مازندران در بخش های مختلف دریایی، کشاورزی، صنعتی، گردشگری خاطرنشان کرد: اگر کشورهای پیشرفته در دنیا به این جایگاه رسیدند، حاصل توجه آنان به منابع داخلی و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در عرصه های مختلف است.

فلاح با بیان اینکه هیچ گونه تنش سیاسی و اجتماعی در مازندران وجود ندارد، تصریح کرد: از ابتدای فعالیتم در مازندران از بازی ها و حاشیه ها همیشه پرهیز كرده و پرهیز خواهم نمود، چراكه حل مشكل مردم اولویت اصلی ماست.

وی از رشد ۲۹ درصدی بودجه استان در سال جاری خبر داد و گفت: امسال سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی است و امیدوارم مدیریت جهادی در استان حاكم شود و همه برای پیشرفت و توسعه مازندران عزمشان را جزم كنند.

استاندار مازندران در پایان قول داد: عملیات گازرسانی به ۷ روستای جدید این منطقه تا هفته دولت انجام شود.

قابل ذكر است در این مراسم ائمه جمعه تنكابن و نشتا، نماینده مردم رامسر، تنكابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران، فرماندار تنكابن، جمعی از مدیران كل و مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

نظر شما