تاكید استاندار مازندران:

بانك ها به خسارت دیدگان بحران برف غرب مازندران مهلت دهند

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۱:۱۳
کد خبر: ۱۸۰۹۵۲
بانك ها به خسارت دیدگان بحران برف غرب مازندران مهلت دهند
استاندار مازندران در جمع صاحبان مراكز صنعتی و تولیدی خسارت دیده در جریان بحران برف منطقه غرب استان؛ بر دادن مهلت بیشتر از سوی بانك ها به خسارت دیدگان بحران برف تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، نشست صاحبان مراكز صنعتی و تولیدی خسارت دیده در جریان بحران برف منطقه غرب مازندران با استاندار مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری عباس آباد برگزار شد. 

در این نشست ابتدا حسینی جو، فرماندار عباس آباد، گزارشی از وضعیت خسارات وارده به مراكز صنعتی و تولیدی این شهر  ارائه نمود. 

سپس نماینده مردم شهرستان های عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی ضمن تقدیر و تشكر از اقدامات جهادی استاندار مازندران، خواستار ارزیابی واقعی میزان خسارت ناشی از برف سنگین سال گذشته به بخش های مختلف غرب مازندران از سوی نهادهای ذیربط شد.

 شمس الله شریعت نژاد گفت: اعتبار مصوب دولت برای جبران خسارت برف منطبق با میزان خسارت های واقعی در بخش های مختلف غرب مازندران نیست.

آنگاه صاحبان مراكز صنعتی و تولیدی خسارت دیده هر كدام به بیان مسائل و مشكلات خود در جریان برف سنگین غرب مازندران پرداختند.

در ادامه استاندار مازندران طی سخنانی از صبر و متانت مردم صبور غرب مازندران در بحران برف تقدیر و تشكر نمود و گفت: دولت با وجود مشكلات مختلف برای جبران خسارات وارده اعتباراتی در نظر گرفته است، ولی پیگیری لازم برای حل مشكلات مردم در حال انجام است و امیدواریم همه كمك كنند تا این مرحله هم به خوبی به پایان برسد.

وی خواستار توجه جدی همه افراد به مقوله بیمه محصولات و مراكز تولیدی شد و گفت: مراكزی كه بیمه بودند به راحتی بخش اعظمی از خسارات را دریافت كردند و تجربه برف نشان داد كه به بیمه محصولات كشاورزی و مراكز تولیدی كمتر توجه شده است. 

وی همچنین بر دادن مهلت مناسب از سوی بانكها به خسارت دیدگان حادثه برف تاكید نمود و گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ و با توجه به تاكیدات مقام معظم رهبری انتظار دارم بانك ها به خسارات دیدگان مهلت بیشتری بدهند تا آنان بتوانند مجددا در عرصه تولید وارد شوند. 

وی در پایان تصریح كرد : حمایت از تولید باید عملی باشد و فقط حمایت در شعار و سخن پاسخگو نیست.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز