صبح امروز انجام شد

تقدیر معاون سیاسی امنیتی استاندار از فرماندهی انتظامی مازندران

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۴:۴۷
کد خبر: ۱۸۵۳۵۲
تقدیر معاون سیاسی امنیتی استاندار از فرماندهی انتظامی مازندران
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اهدای لوح سپاسی، انتخاب سردار جعفری نسب بعنوان فرمانده نمونه انتظامی کشور را تبریك گفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، سردار جعفری نسب، فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران، چندی پیش به عنوان برترین فرمانده انتظامی کشور انتخاب و لوحی از سوی ریاست محترم جمهور دریافت کرد. 
به همین مناسبت علیرضا یونسی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران به اهدا لوح سپاسی به فراندهی نیروی انتظامی استان این انتخاب شایسته را به سردار جعفری نسب تبریک گفت. 
در این لوح سپاس آمده است: نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان، جان خود را نثار نموده اند. نیرویی که با اقتدار کامل در برابر اخلال گران و هنجارشکنان ایستاده است تا ارمغان آور آرامش و امید باشد و بدون تردید نیروی انتظامی و پرسنل جان بركف و همیشه بیدار و هوشیار آن به عنوان بازوان توانمند نظام، با فداكاری و تلاش مجدانه و شبانه روزی خویش، نقش بارزی در برقراری نظم و استقرار امنیت پایدار ایفا می نمایند.
اینجانب انتخاب بحق و شایسته جنابعالی را بعنوان فرمانده نمونه انتظامی کشور، صمیمانه تبریک عرض نموده و قدردانی خود را از تلاش های ارزنده و عملکرد موثر کلیه فرماندهان، افسران ، درجه داران و کارکنان انتظامی که با تدبیر و تعهدِ شایسته، انضباط، مسئولیت پذیری و قانون مداری توانستند جایگاه امنیت استان را ارتقاء دهند ، اعلام نمایم.
توفیق روزافزون عزیزان را در حفظ و حراست از کیان میهن عزیزمان و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه از خداوند منان مسالت نموده، امیدوارم در سایه رهنمودهای فرمانـدهی معظم کل قوا، همواره پر صلابت و مصمم در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام، موفق و سربلند باشید .
نظر شما