در بیانیه ای

جامعه روحانیت ساری خواستار محاکمه سران ارشد فتنه شد

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۶:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۲۳
جامعه روحانیت ساری خواستار محاکمه سران ارشد فتنه شد
جامعه روحانیت شهرستان ساری در بیانیه ای حرکت فتنه گران 25 بهمن را محکوم کرد و خواستار مجازات سران فتنه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران جامعه روحانیت شهرستان ساری با محکومیت اقدامات آشوب طلبانه جمع اندک فتنه گران و تسلیت شهادت دو عزیز از دست رفته در اغتشاش 25 بهمن، خواستار اقدام سریع دستگاه قضایی در محاکمه و اشد مجازات سران محارب فتنه است.

متن این بیانیه به این شرح است:

ملت سرافزار وشگفتی آفرین ایران اسلامی این روزها درحالی طلیعه سی وسومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب جهانی خود را جشن گرفته اند که سران فتنه به بهانه حمایت از مردم مصر بار دیگر دعوت به تظاهراتی نمودند كه در حقیقت برای خدمت به آمریكا ورژیم صهیونیستی انجام گرفت.

امروزموج بیداری اسلامی به برکت عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درخاورمیانه به ویژه درکشورهای مصر، تونس و یمن مبین صدورارزش های انقلاب و آرمان‌های امام راحل به دنیا و تحقق پیش‌بینی‌های آن زعیم عالی عنوان است.

اما چهره نفاق وایادی استکبار که عظمت انقلاب وحضور حماسی ملت ولایت مدار ایران اسلامی در22 بهمن امسال را برنتافتند باردیگر با گماردن عناصر فتنه گر داخلی با ایجاد فتنه و آشوب قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را داشتند و به‏ خیال خام خود می‌خواستند با این رفتار مذبوحانه حركت‌های عظیم مردمی را در منطقه تحت‌الشعاع قرار دهند، غافل ازاین که دم مسیحایی رهبری فقید در کالبد این ملت دمیده و سبب جاودانگی شدن این انقلاب شده است.

سران فتنه که بی شک مهره های آمریکا و اسراییل به شمار می روند با دعوت به اغتشاش کور، بر حماقت ها وعناد کینه توزانه خود با نظام اسلامی و آرمان های امام صحه گذاشتند و با ناکامی خود در روز 25 بهمن امسال آخرین دست و پاهای خود را در باطلاق غرب زدند.

جامعه روحانیت شهرستان ساری با محکومیت اقدامات آشوب طلبانه جمع اندک فتنه گران و تسلیت شهادت دو عزیز از دست رفته در اغتشاش 25 بهمن، خواستار اقدام سریع دستگاه قضایی در محاکمه و اشد مجازات سران محارب فتنه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز